kees kas Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Iemand al een pvr gezien voor gebruik met dvb-c ? Wat zijn de ervaringen (of verwachtingen) ? Moet ik wachten of kan ik beter gaan voor een "gewone" zoals getest in de consumentengids? Groet, Kees
kees kas Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Geplaatst: 30 november 2005 heb vandaag nog even gebeld met casema: nee, die hebben wij niet in ons pakket.......................
Gast Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Na een zoektocht heb ik een nieuw product gevonden: De Topfield TF5200PVR-c met ingebouwde HD-recorder en twin tuner voor het tegelijkertijd kijken en opnemen van andere kanalen. Volgens de dealer geschikt voor Nederland maar dan moet nog wel een speciale CI module worden aangeschaft. Heeft iemand ervaring met dit apparaat en heeft iemand dit werken met tvd van casema. En hoe duur is zo'n CI Module? Zijn er mensen, die soortgelijke apparaten kennen voor digitale televisie via de kabel. Een beetje vreemd dat de kabelmaatschappijen er zelf niet mee komen. Zelfs KPN-tv biedt al PVR functionaliteit met een dubbele tuner. Groet, Momoski
Soulman Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Grunsat heeft de Topfield hier al ter sprake gebracht..... ff doorbladeren! Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
kees kas Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Geplaatst: 30 november 2005 las dat deze een embedded conax had en nog niet leverbaar was. werkt een (sat)normale irdeto2 cam in deze pvr? hoeveel zou ik bij benadering kwijt zijn? 1030758-TF5200PVR-c.pdf
kees kas Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Geplaatst: 2 december 2005 thanx, krijg er nog geen warm gevoel van (hobby-technisch wel, financieel wat minder dus) ik blijf het volgen. Groet, Kees
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen