Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemaand voor mijn 29F002 flashen.<BR>Als wel dan pleaseeeeeeee helppppppp.<BR>Laptop zie hem gewoon niet en ontvanger ook<BR>niet.<p>[ 09-07-2001: Message edited by: Rafik ]

Geplaatst:

Wel, <P>Slecht nieuws voor jou:<BR>als de laptop uw Cam module niet meer ziet betekent dit dat uw OS de code van uw module niet kan ontcijferen en is er dus op deze manier (via laptop dus) GEEN ENKELE mogelijkheid meer om uw cam te herflashen. (hoe kan iets geflasht worden als het niet gezien is ?)<BR>Chip desolderen dus en herflashen, maar dit is wel niet zo simpel ...<P>Greetz<P>Pinneke

Geplaatst:

ok......<BR>Hij doet het weer,ik heb hem zelf geflaschd.<P>Bedankt

Geplaatst:

Nu kan ik echt niet meer volgen ???<P>Hoe heb je hem dan geflasht ??? Welk OS ? Dit kan toch niet als hij niet gezien wordt ???<P>Verlicht mijn geest effe ... Dit kan interessant zijn voor andere mensen ook !! Een cam flashen die NIET gezien wordt door uw OS !<P><BR>Pinneke

Geplaatst:

Ja dat klopt,ik heb hem op me werk geflasht<BR>Daar heb ik alles voor.<BR>Ik moest allen een adapter voor<BR>29F002 zelf bouwen,en dat is me gelukt.<BR>Heelas dat is niet moglijk met een laptop.

Geplaatst:

Zonder eruit te solderen? niet met een laptop? Nu ben ik echt benieuwd, confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ja tuurlijk met solderen,maar ik heb<BR>speciale lucht aparaat voor smd onderdelen,en<BR>programmer.<p>[ 20-07-2001: Message edited by: Rafik ]

Geplaatst:

Hey, cool gewoon,<P>En welk programmaatje heb je gebruikt om hem te flashen ?<P>Pinneke

Geplaatst:

Ik heb hem geflasht met een moederbord ( geen geintje)<BR>op laten staren met moederbord bios <BR>bios verwijderen en andere er in (zonder uit te zetten natuurlijk ) en flashen <BR>Werkt niet met alle moederborden en flashbios programmatjes AMIFL 816 werkte bij mij goed<BR>Misschien een tip voor een ander !!<P>Robbie laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.