Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoop nu dat ik niet weer op me donder krijg van The Boss Him Self..<BR>------------------------------<P>Vraagje ...<BR>Deze Geweldige L*L trekt zijn aston 1.03 terwijl de handel gewoon aanstaat uit zijn ontvanger....<P>Wie weet een restaurateur <P>Ja ik weet het, het is lomp maar shit happens<P>John rolleyes.gif" border="0 <P>Laten we hopen dat hier wel info verstrekt word over een of andere reparatie dienst en niet van " Dat hebben we al een keer besproken " shocked.gif" border="0

Geplaatst:

@sahib<P>Dit antwoord zal je misschien niet verder helpen, maar ik heb mijn Aston Ci 1.05 meerdere malen uit mijn Hummie getrokken terwijl ie aanstond, en verhip, hij doet 't nog steeds rolleyes.gif" border="0 <BR>Ook heb ik wel eens een PCMCIA module uit een laptop getrokken en ook hier gebeurde niets spectaculairs mee.<P>Weet je zeker dat je CI naar de maan is, of kan 't ook wat anders zijn?

Geplaatst:

Volgens mij is het leuke van ci's en pcmcia's dat ze 'hot plugable' zijn. ze kunnen er dus tegen om ze erin/eruit te trekken als het apparaat aan staat.<P>Denk dat er wat anders mis is gegaan.<P>Groet,<BR>C4

Geplaatst:

Ik heb op een aantal duitse en een comerciele site gelezen dat het beslist niet mag..Dit mag ook niet met een laptop als de kaart in gebruik is . je moet de kaart eerst "ontgrendelen "heet dat met een leuk woord.. ( optie zit in windows als het een laptop-windows is )<P>Maar het slot is goed getest met andere kaart..<P>De ci meld zicht constant aan en af initaliseer etc etc....<P>Maar we zoeken verder of iemand hem kan maken . ik kan veel maar smd techniek of hoe het mag heten heb ik geen gereedschap en de kennis voor...<P>Mzl shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Ik denk dat je ontvanger defect is. Heb hetzelfde probleem, alleen blijft dat probleem bij het slot (in A goed en in B hetzelfde als jou ontvanger). rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Nee de sloten in min ontvanger zijn nog heel ( Gelukkig ) het is echt de kaart die naar de eeuwige jachtvelden is..<P>Sahib

Geplaatst:

@See4<P>Het klopt niet dat de PCMCIA of Cardbus modules "hot pluggable" zijn. Ze moeten onder uw OS steeds gestopt worden vooralleer je ze uittrekt. (of wachten tot wanneer de laptop uit is).<BR>Let wel: Dit KAN werken maar het is niet aan te raden vermits er nog I/O is op de pcmcia/cardbus zolang de module "actief" is,<P>Ik heb eerlijk gezegd ook al een paar keer mijn module in en uitgetrokken in mijn humie maar, deze is toch nog perfect werkend !(dit is wel NIET aan te raden)<P>Greetz<P>Pinneke

Geplaatst:

de stroom van de ontvanger eraf halen voor plus minus 30 min. <BR>de cam module er opnieuw inplaatsen dan de stroom er weer op dit wil meestal het probleem verhelpen<BR>Ibby

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.