Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op een duits bord iets over een <BR>combi ci gelezen met daarin seca en irdeto<BR>er stond ook een plaatje bij van die ci en hij had een rood labeltje en het was dus<BR>een ci en geen cam prijs was zeer duur<BR>+-1000 mark en men beweerd dat het werkt<BR> nu is mijn vraag is hier mischien ook<BR>een bin file van of is er zoiets aleen nog<BR>maar voor de hum en de nokia.<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Doppie, Lijk me wel leuk, maar vertel ons eens effe waar je dat gelezen hebt?<BR>Hier wil ik wel eens meer over weten...<P>Groetjes<P>---------------------------------------<BR>JONAS<p>[ 18-07-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

sorry. dubbele reply..<p>[ 18-07-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Wow!!<BR>Sorry hoor, maar wie gaat er nou 1000 piek neer tellen voor een dubbele CI, als je de interne CAM van een Hummie kunt gebruiken voor 3 coderingssystemen???? shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi Jongens,<P>Ik heb nog een wat verder gezocht en het<BR>schijnt dus een oplichters truuk te zijn van<BR>een of andre internet reseller het is dus<BR>gewoon een freecam2 met een mooi rood labeltje dus als je zo,n ding tegen komt<BR>trap er niet in volg deze link maar eens <A HREF="http://www.geocities.com/neo7530/My_Page.html" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/neo7530/My_Page.html</A> <BR>en dan links boven op de pagina drukken<BR>dan krijg je de waarschuwing te zien<BR> shocked.gif" border="0 LEES HET MAAR EENS GOED shocked.gif" border="0 <P><BR>het wat dus te mooi om waar te zijn en er metterijd heus wel zoiets komen<BR>dus let op niet kopen cool.gif" border="0 <P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

@ld, ik was echt niet van plan hoor om dat ding voor 1000 piek te gaan kopen.<BR>Zoals velen onder ons wil ik toch wel up to date blijven met alles wat betrekking heeft op sat gebied vooral de nieuwe dingen.<BR>Vandaar mijn interesse.<P>Jonas

Greetz van Jonas

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.