Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Via de laptop wil ik mijn Irdeto CI blauw voorzien van Freecam s.w.<BR>De laptop herkent de ci, maar als ik het betreffende programma opstart en op start druk verandert het scherm in rood en geeft melding reset nok. Verder gebeurt niets.<P>Waar schort het probleem ?<P>Doris

Geplaatst:

Lees de readme-file!<BR>Plaats alle bestanden rechtstreeks in de Windows directory. Ga via verkenner in de Win-dir naar het IRD106.ini bestand en verander daarin het "bin=" met de naam van het bestand dat je in de CI wilt programmeren.<BR>Start dan de toepassing IRD106.exe (wederom vanuit de Win-dir) met de module in het PCMCIA-slot. Het achtergrondje is nu blauw/groen<BR>Het progje wordt nu goed opgestart en begint.<BR>CI-module pas verwijderen als 'ie klaar is. rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0<P>Groeten, CK. cool.gif" border="0<p>[ 23-07-2001: Message edited by: CK ]

Geplaatst:

Bedankt voor het advies, maar ik krijg alleen een rode achtergrond en geen blauw groene.<BR>Ini naar windows directory gekopieerd, readme gelezen.<P><BR>Doris

Geplaatst:

Hoi,<P>Moet je eens luistren wat ik te vertellen<BR>hen en je zult mischien wel denken die vent is gek.<P>Maar ik heb eens iets gelezen dat als je<BR>die ci een folie wikkelt en hem dan een<BR>minutje of 5 in het vries vak legt dat dan<BR>heb je meer kans dat het wel werkt schijnt<BR>iets met het kristal te maken te hebben<P>suc6<BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ecs:<BR><STRONG>Hallo,<P>Via de laptop wil ik mijn Irdeto CI blauw voorzien van Freecam s.w.<BR>De laptop herkent de ci, maar als ik het betreffende programma opstart en op start druk verandert het scherm in rood en geeft melding reset nok. Verder gebeurt niets.<P>Waar schort het probleem ?<P>Doris</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Hi,met windows95 werkt het altijt 100 %.<BR>Met windows98 Driver installeren (inf98)<BR>inf95 wissen!!de ini files in de dir van win98 Copieren, dan moeten het well luke .<BR>Groetjes<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

DOPPIE blijf eens van de doop af of wees eens niet zo naief dat lukte vroeger wel om je geheugen te wissen van je autoradio

Geplaatst:

IRDETO CI firmwares for PCMCIA slot<P><BR>1) copy all files to your %windir% directory<BR>2) after restarting notebook (with irdeto CAM) use <BR>Irdeto95.inf (in win95)<BR>Irdeto98.inf (in win98)<BR>for installating module in system<BR>3) in ird106.ini file insert name of firmware you wanna use (Binary=name.bin)<BR>4) run ird106.exe and make upgrade with choosen binery file<BR>5) have a fun...<P> shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Heb alleadviezen opgevolgd, maar niets werkt.<P>Doris

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ecs:<BR><STRONG>Heb alleadviezen opgevolgd, maar niets werkt.<P>Doris</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Probeert is met een laptop met windows 95 daar op,eventueel bij een collega.<BR>Werkt 100% Zeker.<P>Groetjes<P> <P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by satbandit junior:<BR><STRONG><BR>Hi,met windows 95 werkt het altijd 100 %.<BR>Met windows 98 Driver installeren (inf98)<BR>inf95 wissen!!de ini files in de dir van win98 Copieren, dan moeten het wel lukken .<BR>Groetjes<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Geplaatst:

@robbie rolleyes.gif" border="0 <P>Ten eerste zit ik niet aan de doop en ik heb<BR>het nog een opgezocht en het wil dus echt wel<BR>eens werken anders moet je maar een bij<BR>DER LEO op z,n site zoeken daar zul je er wel<BR>wat meer over terug vinden.<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>heb zelfde probleem gehad..<BR>Blijkt dus dat de originele CI uit de mm9500 NIET te patchen is...<BR>Is dit Misschien ook jouw probleem ?????<P>René

Geplaatst:

Hallo Zapper,<P>Nee, het is een Irdeto CI voor de Nokia 9600.<BR>Software 1.6 ??<BR>Zover ik begrijp kun je na het patchen ook viacess en seca daarme ontvangen. <BR>Het gaat mij om uit te proberen of dit slaagt<P>Maar het ziet er dus donker uit.<P>Doris

Geplaatst:

een irdeto ci met softwareversie 1.6 is een EURO irdeto ci, en niet te patchen met een laptop of mm9600 !<BR>het enige wat je bereikt is dat je je ci OPBLAAST !!!<P>de enig tot nu toe bekende manier is het openen van de ci, het desolderen van de flash eprom, deze in een epromprogrammer omprogrammeren met de alphacrypt software, en vervolgens de flash weer in de ci solderen.<P>helaas pindakaas dus.<BR>hoop verder dat je ci module het nog doet.<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Heb voor een kennis de ci beschreven.<BR> Zet de bestanden in het Windows inf en de sofware op diskette.<BR> Werkte bij mij en W98

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.