Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal wie kan mij helpen.<BR>Ik wil een nieuw programmer koppen maar weet niet welke ik moet kiezen.<BR>Ik werk nu met ome willem, s VP2 en dit werkt perfect met de SMD kaarten.<BR>Maar nu wil ik ook gaan stoeien met de <P>Atmel-Fun <BR>Jupiter 1 <BR>Jupiter 2 <P>En ik wil (ja ik wil veel) ook mijn Gsm SIM phonebook kunnen editon?<BR>Wat Moet ik nemen de <P>VP20 (van ome willem)<BR>of de <BR>MasterCRD<BR>of<BR>Masterade<P>Help help.<BR>Groetjes Johnyconny.

Geplaatst:

Hallo <P>als je een leuke programmer wil kopen dan neem je een MASTERA of een MasterCrd dit zijn een beetje de alleskunners onder de programmers en willen ook goed werken op de nieuwe versie windows<P>Groetjes <BR>Avalon

Geplaatst:

alle drie programma's die je noemt will do.<BR>wat je ervoor uit wenst te geven moet je zelf weten.<P>vp20 = goedkoopste oplossing, maar geen kastje eromheen, geen druktoetsje maar schakelaars en jumpers.<P>mastercrd en derivaten = duurder, maar mooi kastje eromheen, en mooi display zodat het bijna niet meer verkeerd kan.<P>tsja, ik kan niet in je portemonaille kijken, dus wat je uit kan geven en hoe handig je bent ???<BR>succes<BR>peter

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.