Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 Alles hier grondig gelezen en volgende conclusies.<BR>Ik zou mijn IRDERTO CI allcam software versie 4.6SE kunnen patchen naar een Aston versie 1.05.<BR>Ik zou mijn Aston 1.03 kunnen patchen naar Crypto Works versie?<BR>Thanks
rienk Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 Alles hier grondig gelezen en volgende conclusies.<BR>Ik zou mijn IRDERTO CI allcam software versie 4.6SE kunnen patchen naar een Aston versie 1.05.<BR>waarom zou jij je IRDERTO CI versie 4.6SE <BR>patchen naar een Aston versie 1.05.<BR>dat is volgens mij dom (en kan dat ook niet?)<BR>IRDERTO CI versie 4.6SE is bijna nergens meer voor een normaale prijs te koop terwijl een aston versie 1.05 er bij bosjes zijn<BR>koop er 1 bij lijkt mij het slimst want je kunt meer met die IRDERTO CI dan met een aston ci<BR>suc6 Rienk
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 Ik heb net gelezen dat je er een allcam (irderdo, seca, betacrypt, viacces)kunt van maken en met een DS-9 kaartje de codes. Ik moet alleen nog eens zoeken wat zo'n DS-9 kaart is en hoe ik het kan maken.<BR>Voorloopig gebruik ik de irderto cam niet en een aston 1.05 kan vlugger werken en meer providers opslaan.
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 Ondertussen gevonden wat een DS-9 kaart is 16F876 + 24C64. Wat ik nog niet weet is of ik mijn Irderto cam moet patchen. Volgens mij niet. verie 4.6 SE zou een allcam zijn. Klopt dit. Dus kan ik met de juiste kaart toch seca zien op mijn irderto cam.
Moderator Matchless Geplaatst: 29 juli 2001 Moderator Geplaatst: 29 juli 2001 als je seca wilt zien met een irdeto cam dan moet je hem wel patchen.<BR>met een allcam kan je andere als orginele kaarten gebruiken zoals pic of atmel kaarten.<BR>bij irdeto-seca moet je de cam patchen met een speciale allcam-versie(special allcam). Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Inderdaad. Net even een 5ird+10seca kaart gemaakt en mijn AD3000-IP ziet dus alleen een irderto cam. Wat kan ik dan best gebruiken. Allcam of Freecam om te patchen?
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 ondertussen het verschil gevonden tussen freecam en allcam 4.6SE en 4.7SE. Allemaal dienen ze om verschillende Irderto paketten te decoderen, freecam eventueel zonder kaart maar geen autoupdate.<BR>Voor mijn seca-irderto patch zal ik dus moeten zoeken naar een special-allcam versie zoals matchless schrijft en mijn cam patchen. Bedankt voor de tips
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Mijn irderto 4.6SE cam naar Feercam2 v0.16 gepatcht. Met een compaq laptop kreeg ik op het einde een rood scherm, maar mijn cam was nog te lezen. In mijn AD3000-via werkt de freecam zonder problemen met strsh3007. Seca coderen is nog niet gelukt met 10+5 files.
Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 Tja...net een PM gedaan Pros......maar ik moest verder lezen.......ik dacht het al.....heb er ook nog niks zien uitkomen.....op mijn Hummer.......<BR>met de DS9 evenwel wel....maar liep ook nog niet 100%
Aanbevolen berichten