Ga naar inhoud


iemand ervaring met TweakDSL ?


Vette73

Aanbevolen berichten

Is er iemand met TweakDSL die mij antwoord kan geven op de volgende vragen:

- Welk modem gebruik je

- Staat dit modem als bridge of als router ingesteld

 

Ik wil namelijk mijn Demon 512/256 abo inruilen voor een TweakDSL 8/1 abo (beiden BBNed) en ik ben benieuwd of ik mijn Zyxel 600 (bridge) zo kan gebruiken.

Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70

WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1

10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi vette,

 

Je Zyxel 600 modem kun je gewoon blijven gebruiken.

 

Weet je zeker dat je wilt overstappen, op het moment is het nogal een drama bij die tent.

Veel ontevreden gebruikers en geen communicatie van hun uit, en als ze reageren ligt het probleem atijd bij de klant.

 

Ik zou er nog eens goed over na denken als ik jouw was.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MagicOnline, bedankt voor je reactie.

Mag ik vragen waar jij vandaan hebt dat het bij TweakDSL op dit moment een drama zou zijn?

 

Ik heb een beetje rondgezocht met Google en ik kom steeds dezelfde slechte ervaring van één persoon tegen. Bijv. deze.

 

Verder ben ik zelf redelijk onderlegd op computer en netwerk gebied, dus als de lijn maar werkt ben ik tevreden.

Ik heb een eigen firewall (vandaar de bridged mode van het modem), web- en mailserver, dus het gaat mij alleen om de verbinding en niet om andere diensten.

 

Op dit moment hebben ze een aanbieding waar geen andere aanbieder aan kan tippen. 8/1 voor €25 (eerste 3 maanden voor €15) inc. toegang tot de TweakNews server.

Ja, ik weet dat er ook ADSL2 voor weinig aangeboden wordt, maar ik heb alleen keuze uit KPN of BBNed als telco (dus geen Tiscali, Versatel, BabyXL ect.).

Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70

WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1

10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Op dit moment hebben ze een aanbieding waar geen andere aanbieder aan kan tippen. 8/1 voor €25 (eerste 3 maanden voor €15) inc. toegang tot de TweakNews server.


Ik kan die aanbieding niet vinden.
Volgens mij vergis je je of is het wellicht een HCC aanbieding?

Verders zitten er nogal wat haken en ogen aan hun aanbiedingen.
Opzeggen binnen 2 jaar kost je 75 euro en bij de reguliere aanbiedingen gaan ze vaak nog een stapje verder.
Voor 7,50 heb je bij Eweka ook een goede nieuwsserver, haal daar s'nachts iig 20MBit mee en dat terwijl ze maar adverteren voor 10 bovendien is delen van de 4 lijntjes vooralsnog toegestaan.
Lijkt me in het 20MBit tijdperk geen haalbare kaart maar goed.

Om een goed beeld te krijgen kun je deze draad eens bestuderen.

Overigens komt Demon eerdaags ook met 20MBit opties, wellicht zet dat ook de prijzen van hun andere pakketten onder druk.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...