Gast Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Hallo allemaal, Een vraag waar ik zelf niet uitkom. Ik heb thuis Digitale TV van KPN. Bevalt prima. Ik gebruik een standaard tuner (samsung) met een buitenantenne. Nu zijn er op internet een aantal gratis TV zenders die ik ook graag op mijn tv wil hebben. Waar ik naar opzoek ben is een tuner die de zenders van KPN TV kan ontvangen en waarbij ik de internet streams van die internet zenders kan toevoegen. Bestaat dat? Kan een dreambox dat bijvoorbeeld? Groeten van Sioux
Gast Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Voor de liefhebbers, ik heb het over de volgende internet zenders die ik erbij will zetten: vpro 3 voor 12 central vpro 3 voor 12 onstage vpro holland doc avro dier en natuur tv avro museum tv nos journaal 24 vara consumenten tv vara verzoekkanaal /geschiedenis en nog een handje vol regiozenders en wellicht wat buitelandse streams
m.fokkinga Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Een goede oplossing is te vinden op pczapper.nl Meinder
holles Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Beter naam van de link weghalen, is de commerciele site en dus niet volgens de regels. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Gast Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Citaat: Een goede oplossing is te vinden op ******** Meinder Dit is niet echt wat ik zoek. Hiervoor moet je pc aanstaan, als ik het goed begrijp. Ik zoek een tuner die zowel kan connecten naar digitale tv van kpn als internet streams.
Gast Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 Ik heb begrepen dat KPN volgend jaar met deze hybride receivers op de markt wil komen. Vooralsnog lukt je dit alleen nog met een pc en tv out op dit moment.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen