Gast Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 ik heb hier een k7vm2 mb die als geel vraagteken dus usb-controller geeft echter bij usb controllers staat er ook in zwart normaal wat 3 keer usb hoofdhub en drie keer via rev 5 of later usb unversieel host contoller. nu het mooie van de grap heb dus 6 usb aansluitingen, en als ik mijn usb stick om te beurt in die usb's doet herkend windows xp het ook. kortom wat wil windows xp nu eigenlijk ??? ten tweede is dit eigenlijk wel een hardware probleem of een bill gate probleem ??
Gast Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Volgens mij is het simpelere dan het lijkt ; als je SP2 geinstalleerd hebt dan ga naar het uitroepteken en kies je "driver opnieuw installeren" of bijwerken o.i.d. Als ie daarna vraagt WAAR ie moet zoeken dan vink je alles uit. De driver heeft ie namelijk al in zich zitten NA installatie van SP2. Hij zal dan een advanced USB HUB tegenkomen en installeren. Hierna zijn een aantal poorten (of allemaal) omgezet naar USB-2 en kunnen op high-speed werken. succes !
Gast Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 dat werkt helaas niet, windows xp koppig maar het volgende ondekt: ik heb dus 6 usb poorten nou denk ik dat 1 host contoller voor 2 usb poorten zorgt zie boven wel nu de ? usb contoller is pci-bus 0 apparaat 16 functie 3 onder de usb controller die wel zwart zijn staat pci-bus 0 apparaat 16 functie 0 pci-bus 0 apparaat 16 functie 1 pci-bus 0 apparaat 16 functie 2 ben ik nu zo dom of is bill gates het ??? pci-bus 0 apparaat 16 functie 3 is dan toch voor usb poort 7 en 8 die nooit kunnen daar het maar fysiek tot 6 usb gaat op moederboard ?? of mis ik iets , volgens mij maakt windows xp een probleem van iets wat nooit kan bestaan . dus moet ik toch gewoon deze usb controller uit zetten ???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen