Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 OK,<P>ik moet bekennen dat ik een beetje lost ben met de irdeto cams.....<BR>Welke cam kun je nu gebruiken (of patchen) zodat je seca/viaccess kunt draaien in deze cam? <BR>Ik heb een digicrack 4.6 SE Allcam, wat is hier nou mee te doen (behalve PW kijken)?<P>Weet iemand hier een goede faq over te vinden?<P>Groeten,<P>-=Zork.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Om te beginnen moet je hem naar FreeCAM 015 of 016 om programmeren mbv een laptop of PC met PCMCIA adapter. (gaat alleen met Win95/98).<BR>Dan kun je met bv het programma Walbanger en een season 2 interface seca en viaccess emuleren.<BR>Ik heb bij mij geprobeerd een DS9 vijltje op een GW in mijn FreeCAM te laten lopen maar is nog niet gelukt. Ik ben er tijdens die warmte maar gefrustreerd mee opgehouden.<BR>Maar moet wel mogelijk zijn.<BR>Iemand een idee hoe het "goodies" menu hiervoor moet worden ingesteld..?<P>En dan nog wat, ik heb het ook gepresteerd om een Irdeto 4.7SE CAM naar de kl*ten te helpen tijdens het omprogrammeren. Daar baal ik nu vandaag de dag nog zwaar van.<BR>Sinsdien ben ik erg voorzichtig geworden.<P>Succes
Moderator Matchless Geplaatst: 2 augustus 2001 Moderator Geplaatst: 2 augustus 2001 een cam in mm9500 is niet met een laptop te patchen.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten