Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met mijn 876/64 kaart heb ik de recente 501 files in de eproms. Met Hum5400 (loader 2.08) kan ik alle providers via de bekende verschillende codeersystemen goed ontvangen. Echter, met veel hindernissen. Na inschakelen van het systeem gaat de kaart naar een provider die random wordt geactiveerd (SECA, Viaccess, en de providers binnen Irdeto). Het maakt niet uit op welke zender wordt ingeschakeld. Zelden komt de zender overeen met het codeersysteem van de kaart. Kaart resetten biedt geen oplossing.<BR>Ik heb inmiddels de Allcam versies 2.3 en 2.4 geprobeerd (zonder Ned vertaling) en verschillende epromfiles, maar het euvel blijft. Kortom de autoswitch van DS9 werkt niet. Kan iemand mij helpen.<P>wim :confused

Geplaatst:

Ik heb juist hetzelvde probleem.Alle prov. werken maar dat omschakelen....Dat is niet te doen..

Geplaatst:

Hallo nu met de funcard-1 (3-in-1)Irdeto,seca<BR>En viaccess werkt alles 100 %, Geen reset meer!!! files bij ducks fun-3x1.zip.<BR>ps: pw naar seca 200% 1 seconde.Werkt ook op<BR>nokia 9500 maar 50%.<BR>Groetjes<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 02-08-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Geplaatst:

Dat klink heel goed. Kun je iets meer zeggen over de kaart (type processor en de Eprom)<BR>En, hoeveel providers? Is het te vergelijken met DS9?<P>gr.<BR>wim

Geplaatst:

Met de funcard1 van Atmel(AT90s8515+24c64 of 24c512 eeprom .<BR>Werkt perfekt 3 in 1 seca,irdeto, Viaccess.<BR>+-30 provider met en 24c64. <BR>Prijs 50 Gulden.<BR>Groetjes<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0<p>[ 03-08-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Geplaatst:

Waarom zou je?, de nieuwe 502 versie is wel degelijk a-switch! Dus het werkt wel 3in1!<P>Der Frenzel

Geplaatst:

Ik gebruik de nieuwe 402 file aangezien ik de piccard2 met 16F826 processor heb.<P>Het schakelen tussen de verschillende systemen gaat prima, alleen is de 628 processor veel langzamer dan de 876!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

de pic 628 met de nieuwe ds9 (402)gebakken<BR>div eeproms geprobeerd maar geen beeld<BR>wel kaart geaccepteerd<BR>wat kan dit wezen? oude ds9 files op 2e kaart werken wel

Geplaatst:

Inderdaad, ik heb inmiddels de 502 er op zitten. Het werk behoorlijk. Af en toe een kleine hapering van PW naar Seca, maar via een FTA ch gaat het toch weer goed. En het gaat supersnel. Kortom, een grote vooruitgang met de 502 set.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>wim

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.