Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb het al minimaal 20x geprobeerd met en zonder kaart standby of (AB) maar telkens geeft hij de melding "please insert your smart card". Helaas geen upgrade (Ik heb versie 477)

Geplaatst:

Ik heb het reeds gevonden op een Duits board<BR>Het is niet Paris Prem. maar:<P>Man stellt einfach Abu Dhabi Kanalen ein (auf Hotbird 13 Grad Ost, <BR>Frequenz 12.379 Ghz<BR>Polarität Vertikal<BR>Symbolrate 27500<BR>FEC 3/4)<BR>Vorgang: <BR>1.Stell Abu Dhabi Kanalen ein und schalte den Receiver ab.<BR>2. schalte den Receiver wieder ein und der download beginnt. Das dauert ca. 40 Minuten. <BR>3. Wenn das upgrade fertig ist nimmt man das Modul raus und steckt es wieder rein.<BR>Schalte den Receiver aus, dann wieder ein und das Viaccessmodul hat die Versionsnummer 481.<BR>Habe ich in einem dänischen Forum gefunden und funktioniert einwandfrei.

Geplaatst:

Ik wil nog even vermelden dat de upgrade bij mij perfect is verlopen zelfs binnen ca. 30 minuten. Uiteraard via de procedure vermeld in bovenstaande 'Duitse' beschrijving.

Geplaatst:

ik heb beide metodes geprobeerd maar krijg, het niet voor elkaar.En Waar kan ik de version nummer van de viacces module vinden?<P>alvast bedankt!

Geplaatst:

het lukt mij ook niet. ik heb de ontvanger op Paris Premiere freq. 12380 ook heb ik op<BR>Abu Dhabi gezet. toen de ontvanger uitgezet de kaart er uit en weer aangezet. maar er gebeurd verder niets. ik heb een strong4375.<BR>wie weet wat het zou kunnen zijn.<BR>Alvast bedankt.<BR>Marcel.

Geplaatst:

Bestaat er ook een methode om een ontvanger met een embedded viaccess te upgraden ?<P>Greetz<P>Ron

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.