FrankAdem Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Kent iemand een echt goede en handig gesorteerde up-to-date Settingslijst voor Sky (Astra 2) voor de Dreambox? Joske's settings zijn niet echt juist (hij gebruikt bv. 28,4 graden ipv 28,2 graden) wat Sky betreft, en die honderden kanalen staan ook maar in één bouquet. Pet123's settings zijn ook niet helemaal juist (bv. CapitalFM gebruikt een frequentie die eigenlijk niet bestaat, en heel wat andere radiostations werken ook niet). Misschien heeft een Engelsman een goede settingslijst? Indien niet, dan ben ik van plan hem zelf te maken (als ik de tijd vind). Trouwens, ik wil het werk van Joske en Pet123 niet afbreken hoor ;-) Hun lijsten zijn super, enkel Astra2 niet helemaal...
holles Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Ik gebruik Captain Piccard settinglijst. Staat voor Sky netjes gegroepeerd in verschillende genres (movie/cartoons/etc). In het dreambox forum staat hij geregeld of zoek op naam. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
pet123 Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 Citaat: Indien niet, dan ben ik van plan hem zelf te maken (als ik de tijd vind). Trouwens, ik wil het werk van Joske en Pet123 niet afbreken hoor ;-) Hun lijsten zijn super, enkel Astra2 niet helemaal... Als je tijd vindt (waar ik zelf ook steeds weer naar zoek) en een nieuwe en complete update van Astra2A wil maken dan kan ik die importeren in update waar ik nu meebezig ben. Pet123www.humaxdreamsettings.nldreamboxsettings@humaxdreamsettings.nl
joop905 Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 Ik gebruik Captain Piccard settinglijst. daar staat alles in
Gast Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 Citaat: Ik gebruik Captain Piccard settinglijst. daar staat alles in Op welke site vind ik deze settingslijst??
brugsewitte Geplaatst: 14 februari 2007 Geplaatst: 14 februari 2007 Citaat: Citaat: Ik gebruik Captain Piccard settinglijst. daar staat alles in Op welke site vind ik deze settingslijst?? http://www.satellitesettings.net/
ogopogo Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 Bijgevoegd een zelfgemaakte lijst 19,2, 13,0 en 28,2 (sky mixes) voor de geinteresseerde groet ogopogo 1320526-boeket.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen