Gast Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 Hallo,<P>Klopt het dat je met een 4.6 SE module met piccard 2 ds9 files erop, irdeto en seca kunt ontvangen? Wie weet hier meer van?
Moderator Matchless Geplaatst: 7 augustus 2001 Moderator Geplaatst: 7 augustus 2001 nee,klopt niet...voor seca op een nokia heb je een speciale allcam versie nodig..<BR>blader eens door het board en je vind genoeg info Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 Waar lees je eigenlijk Nokia???
Moderator Matchless Geplaatst: 7 augustus 2001 Moderator Geplaatst: 7 augustus 2001 oops.. ik heb alleen ervaring met nokia en dacht dat deze alleen op deze liep..<BR>heb nog veel te leren,wilde helpen...<BR>op welke gaat deze versie nog meer dan??? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
prutsie Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 4.6SE & DS-9 gaat inderdaad niet. <BR>DS-9 werkt met 4.7SE, of freecam 2.015 of hoger.<BR>Ci dus even omprogrammeren.<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten