Gast Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 Hallo,<P>Weet er iemmand of er al een nieuwe versie<BR>van freecam2-017 bestaat die duistertjes zeggen van wel en dat hij al te koop word<BR>aangeboden op een_of_andere_veiling_site wie kan dit bevestigen<BR>alvast bedankt.<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Huh....?<BR>Hoezo te koop via een_of_andere_veiling_site..?<BR>Is toch gewoon software die je op een 4.7 of 4.6 IrdetoCAM zet mbv een laptop...?
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Hoi svetik,<P>Dat dacht ik ook dat het een stukje softw. was maar dan denk dat die duitsers een 4.6 of<BR>4.7 ci hebben geprogd met freecam2-017 er in<BR>en nu snel voor alle andere geld willen verdienen anders weet ik het ook niet.<BR>kijk dit stond er.<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> <HR></BLOCKQUOTE>Ja, das würde mich auch interessieren, zumal bei ***geen-reclame*** schon 2-017er Freecams angeboten werden <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> <HR></BLOCKQUOTE><P>kun je terug vinden bij leo<P><BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Wat is er mis met de 016 dan , werkt perfect<BR>Heb een cam niet zo leuk zien werken !<P>Robbie
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Klopt als een bus robbie werkt zeker perfect<BR>bij mij werkt ie perfect samen met een dvb-s<BR>kaart van hauppauge geen klachten<BR>maar je kent ons nederlanders toch als er iets nieuws is dan willen wij dat allemaal zo snel mogelijk proberen en mischien werkt<BR>freecam2-017 wel weer iets beter en met nog meer opties wie weet afwachten maar.<P>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Met de 2-015 was ook niks mis en toen moest en zou ik er 2-016 overheen tetteren en dat was het einde van mijn FreeCAM avontuur.<BR>Mijn 4.7SE ging hierdoor stuk.<BR>Baal ik nog zeer zwaar van. <p>[ 09-08-2001: Message edited by: svetik ]
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Je kan je bios toch eruit halen en opnieuw programmeren <BR>Heb ik ook al een stuk of 4 keer bij mezelf gedaan (en ik hoop ook voor het laatst!)<P>Robbie
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Eh... robbie, dat interesseert me nu toch.<BR>Ik heb die kapotte CAM laten repareren voor DM 150,-.<BR>Hoe haal je die BIOS er dan uit en hoe gaat ie er weer in...?
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Dat is heel duur 150DM.<BR>Moet je goed kijken op dit BOARD.<BR>Dan kost je minder geld en hoef niet naar <BR>duitsland opgestuurd worden.<P>Gro.
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Gewoon de cam netjes open maken <BR>Bios eruit solderen met smd gereedschap<BR>ik heb zelf een verloopvoetje gemaakt <BR>de bios hier opsolderen <BR>bios flashen met een programmer <BR>bios weer op de cam solderen <BR>cam dichtlijmen met een klein beetje lijm <BR>liever iets te wijnig lijm als te veel <BR>krijg je hem nooit meer open<BR>en kijken maar weer<P><BR>Robbie
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Geplaatst: 10 augustus 2001 Nou ja, helaas heb ik geen SMD gereedschap en dat klinkt mij toch vrij ingewikkeld.<BR>Die DM 150,- was wel duur maar toch duidelijk goedkoper dan een nieuwe.<BR>Die dingen gaan hier voor rond de DM 600,- over de toonbank (als je ze nog kan krijgen)<BR>Ik woon in Duitsland, vandaar die DM prijzen.<BR>Bedankt voor de info.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Geplaatst: 10 augustus 2001 Als iemand heb nog kapote ci (irdeto),of die moet geflashd worden (smd)dan ik wacht.<BR>Voor mij is dat geen probleem en kost jullie<BR>minder .<BR>info via mail<BR>Groe.<P>[ 10-08-2001: Message edited by: Rafik ]<p>[ 16-08-2001: Message edited by: Rafik ]
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Geplaatst: 10 augustus 2001 Ik heb Freecan2-017 gevonden<BR>kijk maar eens bij download en links<P>Ik heb hem in m,n dvb-s kaart zitten en hij<BR>werkt weer perfect maar ik kan hem alleen maar als freecam testen en niet met een<BR>kaart of emu daar die ci stuk is ziet geen<BR>kaarten meer maar als freecam werkt ie nog perfect ik zou zeggen proberen maar weer <BR>en kijken of ie beter is dan ver. 16<P>
Littlesat Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 Bios eruit solderen is onzin, je kunt hem met een Nokia Mediamaster en een speciale sbr file gewoon repareren Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
prutsie Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 Als je de eeprom opblaast kan je met je 9600 en het reparatiefile proberen wat je wilt, maar hij blijft echt dood. ik spreek helaas ook uit ervaring. ik heb ook ongeveer F150 reparatiekosten moeten betalen. hij doet het echter wel weer. nadeel is dat ik in die tijd al een eurocam had aangeschaft en ook nog eens tegen een 4.6se aanliep voor een redelijke prijs. zo heb ik nu dan dus 3 stuks irdeto cams waarvan 2 freecam 2 !<BR>het kan verkeren.<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten