Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jongens wie kan mij uit de brand helpen ik heb vandaag een nieuwe Humax 5400 gekocht en de Aston Seca module op de achterkant van deze kaart staat versie 1.1<BR>vraag zijn er anderen die deze versie ook op hun kaart hebben staan en is deze dan nog wel landvrij. Ik heb namalijk de 1.05 besteld dus mocht hij niet landvrij zijn dan breng ik hem retour.<P>Groeten Tuurtje

Geplaatst:

Staat er niet 113X0051114467 P/N 901274<BR>Kijk even bij de Common Interface of trek de Seca kaart er even uit. Staat er bovenin AstonCrypt 1.xx (zou dus 05 moeten zijn). Aston 1.1 heb ik nog niet van gehoord of gezien...

Geplaatst:

Ik neb onder de barcode staan:<BR>113X012112xxxx (xxxx = nog eens vier getallen)<P>P/N 901274 REV 1.1<P>Je zou toch zeggen dat dit revisie 1.1 is ??<P>Kunnen anderen ook eens kijken wat er op staat. Let op het getal onder de barcode is een uniek serienummer dus doe de laatste 4 getallen maar met xxxx<P>Groeten Tuurtje

Geplaatst:

Hoi,<BR>Als je nou ff in de ontvanger langs menu ,common interface gaat kijken geeft die zelf aan wat erin de verschillende slots is geinstalleerd en over welke versie het gaat.<BR>In ieder geval geldt dit voor de strong 4375.

Geplaatst:

@Zuurtje<P>Het is dus gewoon een Aston 1.05...Geen zorgen maken dus...Voorlopig.....

Geplaatst:

Klopt het is een 1.05, bedankt voor het checken dacht namelijk even dat ze mij weer een verkeerde versie in mijn maag hadden gesplitst.<P>Groeten Tuurtje

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.