crazymans Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 Ik weet hoe je ondertitels aan een DVD toevoegd, maar in dit geval wil ik de ondertitels keihard in de Mpeg file stoppen zodat ze met elke player werken. Weet iemand een tooltje daarvoor? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
jacobus Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling.htm kijk hier ns
crazymans Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Geplaatst: 2 december 2005 Thanxx Ik heb het zo geprobeerd maar krijg TMPGenc niet zo gek dat hij op de frameserver van VirtualDub reageert. Dus geen subs in de outputfle. Vreemd. Iemand een idee? Kan het nu wel via een andere omweg: Eerst een DVD-maken en dan mbv. het programma DVDx een MPEG rippen met Subs. Maar de kwaliteit is vrij matig. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen