Ga naar inhoud

geluid vertraagd (nu wat anders kopen of oplossing)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo, ik heb erg weing verstand van geluid en schotelrecievers enz.

ik heb nu een dvd recorder en een opentel sateliet receiver. ik wil graag een home cinema receiver kopen om het digitale geluid van mijn schotel en dvd te kunnen gebruiken.

ik heb alleen het volgende probleem: ik wil de optsiche uitgang van de schotel receiver en dvd naar de home cinema receiver doen. ik heb een scart naar mijn dvd recorder omdat ik via scart-in opneem. maar het geluid van de schotel hoor je iets eerder als het beeld.

wat kan ik hier tegen doen? zou ik dan toch een sateleit receiver moeten kopen met ingebouwde harde schijf of is er een makkelijere oplosssing.

Geplaatst:

als ik het geluid via de scart laat gaan, dus het gaat van mijn schotel receiver naar de dvd recorder, en van de dvd recorder naar de tv is het wel goed maar als ik het geluid via twee tulpjes direct naar de versterker doe en het beeld via scart naar de dvd recorder doe loop het niet meer syncroon. het beeld komt iets later dan het geluid, wel heel weinig. het komt dus denk ik omdat het beeld via de dvd recorder gaat en die het een beetje vertraagd.

hoe kan ik dit oplossen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen