tellar Geplaatst: 2 december 2005 Geplaatst: 2 december 2005 Als ik af en toe newcs opstart blijft de blauwe led van de usb infinity kaartlezer soms constant blauw. Normaal flikkert deze terwijl de rode constant brandt. Nu branden ze dus alletwee constant. Hij leest de kaartgegevens wel goed. Is dit schadelijk voor de kaart? Het is een ierse sky kaart. ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
JohnO Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 hij brand hier standaard na het optarten van de pc altijd blauw Vanaf aankoop al zo Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 sorry, aanvulling En werkt met de funkaarten prima Andere modi nooit gebruikt ivm ontbreken kaarten met een OS Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Bij mij branden ze bijde zonder kaart en met kaart alleen de rode (in phoenix mode) zonder phoenix brand de blauwe kniperend en bijde standen werkt deze reader/writher perfect. ik vind het een prima dingetje alle gangbare kaarten kan hij aan.
JohnO Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 zo is het maar net Heb er twee, das een teveel! Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 26 februari 2006 Geplaatst: 26 februari 2006 inmiddels beiden verkocht voortaan met de cas2 doormodderen Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen