kweetnie Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Hoi,<BR>Probeer eens de CI in een ander slot te plaatsen?<BR>Of eens samen met en zonder Aston.<BR>Succes! >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Hoi kweetnie,<P>Heb allemaal al gedaan ik heb in totaal<BR>6 ci sloten en bij allemaal komt de zelfde<BR>boodschap initalliseren ci maar in de laptop<BR>woord hij van zelf herkend als dvb module<P>wie o wie heeft de gouden tip.<P><BR>
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Hoi allemaal,<P>Ik heb een vet probleem met een irdeto euro<BR>ci die gepatcht is naar alphcrypt.<BR>hij heeft het altijd goed gedaan in een<BR>echostar 3000ip samen met een aston 1.03 nu<BR>heb ik +-14 dagen geleden een humax bij gekocht en heb die 2 modules zolang uit de<BR>echostar gehaald en zolang in de kast gelegd<BR>en daar hebben ze 14 dagen gelegen nu wilde<BR>ik ze gisteren weer gebruiken de aston werkt<BR>nog perfeckt maar irdeto doet het niet meer<BR>hij blijft de boodschap INITALISEREN CI<BR>geven en dat doet hij in de echostar3000 en<BR>in de humax en ook in de dvb-s hauppauge tv<BR>kaart maar in de laptop word hij gewoon<BR>herkend maar daar het een euroci is kan<BR>hij maar een keer geflachst worden heb ik<BR>begrepen wie kan mij vertelen of die ci<BR>nog aan de praat is te krijgen of dat naar<BR>de ci hemel is wie heeft de de gouden tip<BR>alle hulp is welkom.<P>alvast bedankt<P>
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Als hij blijft initialiseren, ligt het probleem dan niet aan de kaart. Als je bij een IP3000 de kaart op zijn kop er in steekt dan blijft hij ook initialiseren.<P>Scooby Doei
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 @scooby doei,<P>de ci gaat er niet op z,n kop in maar coreckt<BR>zoals het moet maar in de 3 onvangers die<BR>ik heb geven alle de zelfde melding en wel<BR>ci initialiseren and that it....<P>
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Hij heeft het over de kaart als die er verkeerd in zit <BR>of is de kaart defect<BR>Heb ik ook een keer gehad <P>Robbie
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Nee de kaarten gaan er op de juiste manier<BR>in maar hij geeft die melding al als er<BR>helemaal geen kaart in zit.<P>
Aanbevolen berichten