Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi kweetnie,<P>Heb allemaal al gedaan ik heb in totaal<BR>6 ci sloten en bij allemaal komt de zelfde<BR>boodschap initalliseren ci maar in de laptop<BR>woord hij van zelf herkend als dvb module<P>wie o wie heeft de gouden tip.<P><BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi allemaal,<P>Ik heb een vet probleem met een irdeto euro<BR>ci die gepatcht is naar alphcrypt.<BR>hij heeft het altijd goed gedaan in een<BR>echostar 3000ip samen met een aston 1.03 nu<BR>heb ik +-14 dagen geleden een humax bij gekocht en heb die 2 modules zolang uit de<BR>echostar gehaald en zolang in de kast gelegd<BR>en daar hebben ze 14 dagen gelegen nu wilde<BR>ik ze gisteren weer gebruiken de aston werkt<BR>nog perfeckt maar irdeto doet het niet meer<BR>hij blijft de boodschap INITALISEREN CI<BR>geven en dat doet hij in de echostar3000 en<BR>in de humax en ook in de dvb-s hauppauge tv<BR>kaart maar in de laptop word hij gewoon<BR>herkend maar daar het een euroci is kan<BR>hij maar een keer geflachst worden heb ik<BR>begrepen wie kan mij vertelen of die ci<BR>nog aan de praat is te krijgen of dat naar<BR>de ci hemel is wie heeft de de gouden tip<BR>alle hulp is welkom.<P>alvast bedankt<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Als hij blijft initialiseren, ligt het probleem dan niet aan de kaart. Als je bij een IP3000 de kaart op zijn kop er in steekt dan blijft hij ook initialiseren.<P>Scooby Doei

Geplaatst:

@scooby doei,<P>de ci gaat er niet op z,n kop in maar coreckt<BR>zoals het moet maar in de 3 onvangers die<BR>ik heb geven alle de zelfde melding en wel<BR>ci initialiseren and that it....<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Hij heeft het over de kaart als die er verkeerd in zit <BR>of is de kaart defect<BR>Heb ik ook een keer gehad <P>Robbie

Geplaatst:

Nee de kaarten gaan er op de juiste manier<BR>in maar hij geeft die melding al als er<BR>helemaal geen kaart in zit.<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.