Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vraag is de irdeto 4.6 cam te patchen met andere software en wel zodat ik op deze cam meerdere coderingen kan ontvangen ds9

• Moderator
Geplaatst:

lees eens in de veschillende forums,dan vindt je wel genoeg info...

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

hoi jongens ik ben nog een groentje pas begonnen met deze hoby <BR>dus verwacht nu niet te veel van mij<BR>en inderdaat indien een ander het al heeft gevonden deel mij dat dan even mede

Geplaatst:

Ik heb er een freecam 2 017 van gemaakt<BR>freecam 2 018 is er ook <BR>1 van deze 2 software moet je in je cam proggen <BR>maar voor dat je dit doet kijk uit dit is niet zonder risico's <BR>ga eerst veel lezen er over of laat het doen door iemand die er verstand van heeft als je twijfelt <BR>het kan je cam kapot maken bios niet goed geproggrammeert<P>Robbie

Geplaatst:

Het is toch veel makkelijker als een ander het voor je opzoekt !<P>Robbie rolleyes.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Robbie bedankt voor je antwoord. Volgende vraag kun je met de freecam met of zonder kaart de coderingen ontvangen of heb je hiervoor ook weer een kaart nodig en zo ja welke?? Sorry als hier het antwoord ook ergens op een side staat <BR>En dan de vraag wie uit de omgeving van Arnhem zou mij kunnen helpen met het proggen van de cam.

Geplaatst:

In freecam mode alleen ird zonder kaart <BR>met kaart ird seca via op het moment<BR>kaart gebruik ik niet ik gebruik een emulator wb353<P>Robbie

Geplaatst:

Probeer je een puzzel achter te laten?<BR>Misschien is het handig als je ook effe duidelijk kan typen wat hierboven nu moet staan..... lijkt wel encryted.<P>Groeten,<BR>Satblaster

Geplaatst:

Of te wel, je kan bij in het "Goodies" menu van FreeCam de "Emu" uit zetten. Dan kan je er een kaart in stoppen. Een GW kaart met b.v. een ViaXs emulator, of een irdeethoow kaart. <P>En ook een ZilverCard werkt met DS9 uit de kunst in FreeCam. Bij mij zelfs beter dan op de SE4.70.

Geplaatst:

@Littlesat <BR>Lukt prima op een Humax. Met zowel GW's als een ZilverCard.<BR>Het menu "goodies" is terug te vinden op de CI.

Geplaatst:

bedankt voor de antwoorden ik snap het allemaal wel niet maar de bedoelingen zijn in iedr geval goed alleen zit ik nog met het probleem wie kan mij helpen met het proggen van de cam naar 0.17

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.