EXTREEMPJE Geplaatst: 2 december 2005 Geplaatst: 2 december 2005 Hoi, Ik heb een probleem met mijn 510 multipc modem. Heb er ooit eens nieuwere firmware opgezet maar toen is tijdens het uploaden de laptop uitgevallen. Nu wil ik er de nieuwste firmware opzetten maar mijn wachtwoord is niet goed. Dus ik kom niet verder helaas. Heeft iemand een tip zodat ik er toch andere firmware op kan zetten. grtn AO DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
satvet Geplaatst: 2 december 2005 Geplaatst: 2 december 2005 Ja reset je modem (zie handleiding of www.sp**dtouch.nl) en het is weer standaard. In principe is je modem beveiligd tegen uitval tijdens upgrade al kan het natuurlijk altijd wel blijvende schade veroorzaken.
Gast Thijzel Geplaatst: 2 december 2005 Geplaatst: 2 december 2005 Citaat: Heeft iemand een tip zodat ik er toch andere firmware op kan zetten. grtn AO Terug gaan naar fabrieksinstelling. Let op dat je wel het modem helemaal opnieuw moet instellen. Hoe dit te doen staat in de Speedtouch handleiding. (link Speedtouch verwijderd, weet niet of dit mag) Maar hieronder de beschrijving zoals in de handleiding staat: Controleer of de SpeedTouch™ is uitgeschakeld. Druk één keer kort op de aan/uit-knop. Wanneer de LED voor systeem in/uitgeschakeld groen knippert, drukt u nogmaals kort op de aan/uit-knop. De LED voor systeem in/uitgeschakeld stopt met knipperen en blijft onafgebroken groen branden. Na zes seconden zal de LED opnieuw gaan knipperen. Druk nogmaals één keer kort op de aan/uit-knop. Alle LED's zullen één keer groen knipperen. De SpeedTouch™ wordt opnieuw opgestart en de fabrieksinstellingen worden hersteld. Het herstellen van de fabrieksinstellingen heeft ook tot gevolg dat de instellingen van het configuratieprofiel worden verwijderd. Hierdoor kan het nodig zijn dat u het systeem opnieuw moet configureren met behulp van de wizard SpeedTouch™ Setup of het desbetreffende configuratiebestand moet laden. Zie het gedeelte “1.3 SpeedTouch™ Configuratie-instellingen” op pagina 13 voor meer informatie.
EXTREEMPJE Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Geplaatst: 3 december 2005 Hallo, Ik ben weer wat wijzer. Probeer het morgen even. IK laat de uitslag weten. alvast bedankt. AO DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen