Ga naar inhoud

Levering smartcard en module

Jorgen

Aanbevolen berichten

Vorige week bestelde ik op een Nederlandse satellietwebsite een Canal Digitaal smartcard en een Mediaguard2 module. Na betalen via IDEAL kreeg ik een of twee dagen later nog de mededeling dat de boel via TPG naar mij verzonden is. Nu, een dag of 9 later heb ik nog steeds geen pakje ontvangen. Terwijl het geld wel á la de minute is afgeschreven.

Nu is 9 dagen natuurlijk heel weinig vergeleken met een mensenleven. Maar ik zou de smartcard en cam wel graag willen hebben als de satellietboer de schotel komt installeren.

Duurt het ontvangen van CD-gerelateerde spullen altijd lang?

De algemene voorwaarden van de site stellen het volgende:

Citaat:
Levering naar Buitenland (Euro 17,75 )

Levering naar Buitenland geschiedt op basis van creditcardbetaling (PayPal). Zodra het totaalbedrag voor uw bestelling is bijgeschreven op onze rekening, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Is het bedrag voor 15:00 bijgeschreven op onze rekening, wordt uw zending dezelfde dag, mits op voorraad, naar u verzonden. De zending wordt aangetekend en met waarde aangifte door de TPG-post verzorgd.

Dit lijkt me dus geen probleem voor wat betreft verzendingen. Ik woon trouwens in Duitsland.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat buitenland is in jouw geval, mogelijk België,

ik denk dat het vervoeren van post tussen Nederland en België toch zeker

5 werkdagen in beslag neemt, dat baseer ik op ervaring van zendingen naar Duitsland

en terug dat duurt 5 werkdagen. 9 dagen is dan wel lang maar daarvan zijn er hooguit

7 een werkdag.

Pluk een roos, die is rood.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.