Gast Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 kan een harde schijf van een desktop op een of andere manier aan een laptop aangesloten worden om data over te zetten?
ehm44 Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 Je hebt usb cases waar een normale ide hd in kan; deze kan je dan op de usb poort van je laptop aansluiten. Is het niet mogelijk, als je geen isb case hebt, om de harddisk via een netwerkje te benaderen? Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w
jacobus Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 Je kunt losse externe behuizingen kopen, hier kun je een harde schijf in plaatsen, en deze vervolgens aansluiten op elke pc/laptop. Meest gangbaar tegenwoordig is via USB(2) Kosten 30 a 40 euro
Gast Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 Ik heb verloopjes van 3,5 > 2,5 en andersom. (Ik praat dan over de IDE inclusief voeding) Zou even google gebruiken of een pc-winkel/onderdelen (dus geen grootgrutter) bezoeken. Heb even op: verloop ide adapter gezocht en vindt er al tussen 7 en 11 Euro. (afhankelijk van uitvoering). Op de 2,5 naar 3,5 inch zit (voor hd-laptop in je desktop) zit er een voedingsconnector bij voor hem bij de desktop te hangen. Die andere moet je voeden met een externe voeding,omdat je anders je laptop aan de gruzelementen helpt. Kastje met een adapter en de IDE verloop prefereer ik dan ook als je het op zeker wilt spelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen