Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb m geload, maar waar plaats ik hem? ik heb hem in pluggins geplaatst maar heb geen open mtv's...

Geplaatst:

overigens werken de tps zenders niet meer goed sinds gister sinds ik hem geplaatst heb Multivision ook niet meer :S

Geplaatst:

hallo Pachos

1)het plaatsten van de vplug is afhankelijk van het dvb programma dat je gebruikt. bij progdvb zet de je die onder de root. bij mytheater plaatst je die in de pluggins.

2) als je verschillende emus hebt dan kunnen die met elkaar conflicteren. Je moet dus Vplug niet active staan om bijvoorbeeld S2emu(die de tps zenders opent) te kunnen gebruiken

groet

Geplaatst:

Bedankt voor je uitleg. TPS werkt weer. Ik zal moeten zoeken naar key's van de multivisions. Je uitleg over "root" kom ik nog niet uit. Ik kan root niet vinden in mijn ProgDVB.

Panchos

Geplaatst:

Damouh. Bij mij werken de TPS kanalen ook met de Vplug 0.7.2 prima hoor.

Pachcos. De root is die directorie waarin het programma geinstalleerd is dus die waarin de progDVB.exe file staat. In de meeste gevallen C:\progDVB zoals Damouh aangeeft. Vplug mag echter ook gewoon in de plugins dir van de recentere versies van progDVB. Vroeger wilde progDVB alle plugins in de root heben, maar sinds naar ik meen versie 4.48 is er in de installatie een plugins dir toegevoegd en mag de plugin gewoon daarin. De plugin werkt echter ook goed in de root.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

@Albert

bedankt voor de uitleg, Ik zal het daar plaatsen en zien hoe het dan werkt.

Panchos

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen