Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om de DS9V502 files werkend te krijgen in een Freecam2.016?<P>Ik heb al van alles geprobeerd, maar alles blijft op zwart.<P>Met welk programma kun je de bijbehorende eeprom-file bewerken?

Geplaatst:

of ie werrkt op een freecam weet ik niet, maar bewerken kan prima met picbined 1.34. Ook heeft Duwgati hier een mooie uitleg van, alsmede de file , dacht ik.

Geplaatst:

Het is inderdaat nog niet makkelijk om werkende files voor je Pic2 / Zilverkaat te krijgen die op een FreeCam werken.<P>Ik heb laatst bij de Duck wat gehaald wat prima werkte. Het filetje dat er nu staat als zijnde "gefixt" werkt totaal niet in boeven genoemde combinatie mad.gif" border="0 <P>En ik krijg het ook niet voorelkaar om Stream en SexView werkend te krijgen met de juiste keys op de oude werkende files met PVbinEdit. frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

Het werkt op een freecam en goed ook!<P>Mijn winning configuration laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Freecam 2.017<BR>Echostar 2500IP <BR>DS9v502-300801 (RAMPOTV) cool.gif" border="0 <BR>Silvercard (876)<BR>***geen-reclame*** 1.70<BR>MasterCRD <P>Suc6 wink.gif" border="0

Geplaatst:

Beste Janjan,<P>heb jij bij de goodies nog speciale instellingen?<P>En ken ik die rampotv ook?

Geplaatst:

Ik krijg op dit moment alleen de S*c* kanalen nog niet aan de praat. Moet je daarvoor nog iets extra's doen?

Geplaatst:
Originally posted by janjan:<BR>[QB]Het werkt op een freecam en goed ook!<P>Mijn winning configuration laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>DS9v502-300801 (RAMPOTV) cool.gif" border="0 <BR>Silvercard (876)<P><BR>Is een silvercard geen (877)?
Geplaatst:

Twinsat kun je mij via private message een tip geven waar die Rampotv versie te krijgen is.

Geplaatst:

Hallo mede hobbyisten,<P>DS9v502-300801 (RAMPOTV) is inderdaad de best werkende file met Freecam2, althans naar mijn ervaring.<BR>Ik ben een avond flink aan het experimenteren geweest, en mijn Nokia9800 met Freecam2 met silvercard draait nu met s*ca en ird*to.<BR>Los hiervan heeft de Nikia 9800 wel problemen met de PPV kanalen.<BR>TAQ doet het helemaal niet, en Ki*sque wordt gezien door de embedded Viaccess en de Freecam blijft hierbij waarschijnlijk buiten spel.<BR>Ik heb wel veel moeten experimenteren om de Silvercard geprogd te krijgen, maar uiteindelijk bleek de PIC met de JDM programmer en IC-prog 1.04 goet te programmeren te zijn, en de Eeprom met de Multi mouse (smartmouse) programmer op 6MHz, reset geïnverteerd, met Picbined 1.35.<BR>Hierop de file ....elma.bin gezet(na handmatig de keys te hebben geëdit.<P>We zijn er nog niet helemaal, maar het komt in de richting...<P>Settings IC-prog:<P>- PIC 16F877 kiezen<BR>-in het menu “Settings” moet Smartcard (Phoenix) aangevinkt zijn.<P>Settings Picbined:<P>-Firmware: DS9-32/c32 allcam<BR>-Delay 1 (mag ook oger zijn afhankelijk van gebruikte systeem)<BR>-Interface = Phoenix<BR>-Smartmouse mode aangevinkt<BR>-9600,E,2,8<P>Editten van keys door Working Mode te verzetten<BR>(SECA op Ds9v501/401 seca, irdeto op DS9v502-32 irdeto, viaccess op DS9v502-32 viaccess)<BR>Bij write in ieder geval working mode op DS9v502-32 irdeto zetten.<BR>Na write moet (Write success) volgen.<P><BR>Groetjes Twinsat

Geplaatst:

Thanks 4@twinsat. Je hebt mij geholpen de puzzel opte lossen.<BR>In ieder gevaal het progeen van een z'n combinatie (ds9 + v0.17) kan ook heel makelijk met mastera een ***geen-reclame*** 1.7. Dat werkt perfect.

Geplaatst:

IK ben ook op zoek naat=r het filetje van rampot, waar kan jij hem vinden??? .<BR>Mail me effe.<P>Thankx

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.