rob kalshoven Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 Hallo lieve mensen, Ik heb een probleem met mijn NEC 2500 schrijver, NERO 7, en philips DVD's Tot op vanmiddag kon ik zo als normaal branden op snelheid 8x, nu heb ik een oude RW DVD gebrand op een snelheid van 2,4 waarna nu NERO niet meer naar 8x wil terug komen. Alles wat ik in mijn drive stop wil niet meer hoger branden dan 2,4!!! Heeft iemand dit al eens eerder gehad en wat zou de oplossing zijn? NEC 2500 met firmware 1.07 Alvast dank voor een antwoord Rob DM800 HD SE / VU+ Ultimo / Open Pli Echo Star 3000 (werkt nog steeds) Yamaha surround Batavus fiets met grote bel en achteruittraprem
marco24 Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 eerst een (8 speed leeg )schijfje er in stoppen zodat nero 'm herkend en dan de schrijfsnelheid selecteren. 99% dat ie er dan wel bij staat
rob kalshoven Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Geplaatst: 3 december 2005 Dat is nu juist het probleem, de DVD wordt NIET herkend als een 8x speed. NERO blijft 2,4 geven en zelfs de optie van "max snelheid"is ook verdwenen. DM800 HD SE / VU+ Ultimo / Open Pli Echo Star 3000 (werkt nog steeds) Yamaha surround Batavus fiets met grote bel en achteruittraprem
rob kalshoven Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Geplaatst: 4 december 2005 Het is opgelost, ik heb nieuwe firmware 1.08 (van onze grote vriend Herry)er in gezet en alles draaid weer als nieuw. Het enige is dat bij het afsluiten de drivelade niet automatisch opent, maar dat is bekend. bedankt voor het meedenken Rob DM800 HD SE / VU+ Ultimo / Open Pli Echo Star 3000 (werkt nog steeds) Yamaha surround Batavus fiets met grote bel en achteruittraprem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen