ben361 Geplaatst: 20 september 2001 Geplaatst: 20 september 2001 ik heb een freecam2 en ik krijg geen beeld ook niet met een kaart.<BR>ci wordt herkend als irdeto free OCDF<BR>goodies heb ik blocker off<BR> mode int of ger<BR> emu off<BR>kan ik deze ci terug patchen naar een 4.7 se en welke software heb ik daar voor nodig.
prutsie Geplaatst: 20 september 2001 Geplaatst: 20 september 2001 Ja dat kan zonder probleem. je hebt je ci naar freecam gepatched, naar 4.7 werkt hetzelfde, alleen de flashfile (.bin file) is natuurlijk anders.<BR>Volgens mij heb je een freecam 1, en kan je hem beter naar freecam 2.017 patchen. deze werkt perfect.<BR>bij freecam goodies blocker off, emu off, mode int zou je mosc 1.2 kaartje of een gw'tje moeten werken.<BR>Het kan zijn dat de 5 volt voor de kaart defect is. dit wil nog wel eens geberen bij verkeerd gebruik van een season, of season II interface, dit dus even controleren. tussen vcc en gnd moet +5vdc staan. om dit te controleren even gw printje erin en meten.<BR>succes<BR>peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten