Busje komt zo Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Hallo, De EPG van CD klopt voor geen meter ( vaak ontbreken hele delen en de begin- en eindtijden van de programma's kloppen niet, waardoor je de opneemfunctie (bij pvr-gebruik) niet kunt gebruiken. Hebben meer mensen hier last van of heb ik mogelijk iets verkeerd ingesteld? Gr. Remi .
jalza Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 wordt regelmatig besproken zie hier http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...e=0&fpart=2 Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Busje komt zo Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Geplaatst: 4 december 2005 Hallo Jalza, Je link klopt niet volgens mij. Gr. Remi .
jalza Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Ja wel hoor maar je leest dus niet ,kijk bij Beurnie,en als je de zoekfunctie gebruikt dan vindt je er wel meer . Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
PeHa Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Hij bedoelt deze Topic en dan nog met welke ontvanger ? VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Thijzel Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Citaat: Hallo, De EPG van CD klopt voor geen meter ( vaak ontbreken hele delen en de begin- en eindtijden van de programma's kloppen niet, waardoor je de opneemfunctie (bij pvr-gebruik) niet kunt gebruiken. Hebben meer mensen hier last van of heb ik mogelijk iets verkeerd ingesteld? Gr. Remi Mijn Dreambox staat ingesteld dat het aan het begin en einde van een programma de EPG even kort in beeld laat zien. Het komt zeer regelmatig voor dat een programma nog bezig is en de EPG al in beeld verschijnt. Dat zijn dan nog verschillen van enkele minuten die je met het opnemen op kan vangen door wat extra tijd voor en na de opname in te stellen (optie in Dreambox). Het kan altijd gebeuren dat programma's onvoorzien uitlopen en daardoor de EPG niet meer recht loopt, maar het was me ook opgevallen dat het regelmaat is geworden. Ik dacht eerst nog dat de tijd in de Dreambox niet goed stond maar in het menu voor het synchroniseren van de transpondertijd en de Dreambox zag ik dat de tijd al goed liep. Regelmatig klopt de EPG echter voor geen meter. Enkele weken terug zag ik dat Buffy the vampire spiezer weer begon, een oud seizoen maar wilde het wel graag zien. Via de groene button in EPG een time aangemaakt die om 23:50 zou beginnen. De volgende ochtend gekeken en dan val je halverwege in de serie. Wat blijkt, EPG geeft 23:50 aan maar in werkelijkheid begon het pas om 12:15. Wilde voor me zelf en een kennis het uitgebreide verslag van de Military Boekeloo opnemen op Nederland 2, zit je eerst ruim 10 minuten Frans Bauer te kijken vervolgens mis je aan het einde meer als een half uur omdat de EPG eindtijd niet klopt. Even nog afgezien van het nog steeds ontbreken van EPG op Hallmark die nog steeds niet vanuit de NOS komt en pas weer beschikbaar is in de loop van 2006. Geen EPG op MTV als die er is, en het stilstaande EPG signaal van Cartoon network die al sinds het verschijnen van één op de transponder zit.
Busje komt zo Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Geplaatst: 6 december 2005 Hallo PeHa, Dat is een leesbare link. Dank je. Ik heb dit probleem met mijn Topfield 5500. Gr. Remi .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen