peterksr Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 hallo, ik heb per ongeluk files vanuit de prullebak weg geooid maar moesten niet weg. ik zou graag weten of er een manier is om ze terug te krijgen. ik draai win xp prof en heb geen norton er op staan. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Welke files zijn het er van win xp dan dan je die terug halen van je cd met herstel na het opstarten via cdrom. Ik denkt dat uit de prullebak weg echt weg is zoiets als in het heelal verdwenen.
Penthe Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Citaat: hallo, ik heb per ongeluk files vanuit de prullebak weg geooid maar moesten niet weg. ik zou graag weten of er een manier is om ze terug te krijgen. ik draai win xp prof en heb geen norton er op staan. gr peter zo weinig mogelijk data op je systeem schrijven en een undelete tool downloaden om je verloren files terug te halen, google simpel op undelete en je krijgt er legio te zien, probeer dit wel te downloaden met een andere pc en zet de tool op een flopje of op een rw cd als het te groot is. ook kun je even herstelpunt win xp terug zetten voor de keer dat je je files deleted had dus dag eerder zeg maar, dan zou alles er ook weer moeten staan als voorheen. succes!
Jan Ambers Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Probeer eens File recovery angel... google
peterksr Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Geplaatst: 4 december 2005 hallo, het zijn geen windows bestanden maar gewone bestanden ik heb nu handy recovery gedownl. en geinstaleerd en nu vind hij allerlei partitie maar kan volgens mij niet zien wele de goede is dus moet nog ff puzelen . is er iemand die dit progje kent ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 probeer eens "GetdataBack", is weliswaar niet gratis maar werkt super. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Citaat: Welke files zijn het er van win xp dan dan je die terug halen van je cd met herstel na het opstarten via cdrom. Ik denkt dat uit de prullebak weg echt weg is zoiets als in het heelal verdwenen. Is niet helemaal waar, er zijn proggies waarmee je ook bestanden kunt terughalen uit je prullenbak en zelfs als je je schijf geformateerd hebt, is mij een paar keer gelukt,ik kreeg zo'n 80% terug.Er is 1 maar bij,op de geformateerde schijf mag niet overschreven zijn,dan ben je wel je gegevens kwijt.Maar in prullenbak is weg nooit echt weg!
Gast Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Citaat: hallo, het zijn geen windows bestanden maar gewone bestanden ik heb nu handy recovery gedownl. en geinstaleerd en nu vind hij allerlei partitie maar kan volgens mij niet zien wele de goede is dus moet nog ff puzelen . is er iemand die dit progje kent ? gr peter Ik heb er wel ervraing mee met dat programma,maar zelf gebruik ik ook drive rescue,er is een versie ik d8 1.9 die gratis is,is vast nog ergens te vinden, werkt erg handig en is makkelijker dan handy recovery
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen