Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Allen, Op de site van 3FM kun je oude uitzendingen als *.rm downloaden en met realplayer afspelen. Kun je deze bestanden ook omzetten naar bv MP3. Zo ja, hoe? bedankt en een fijn weekend nog
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 RealMedia files omzetten is een moeilijke zaak... niet veel gratis tools kunnen dit. Zoek ééns naar 'Sound Converter' dit progje zou 't misschien aankunnen.
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Hi Big John, bedankt voor de reply, ik heb ze allebei geprobeerd maar ze pakken dat format niet. weet je misschien welke software te koop is die dit toch aankan? thanks
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 WM-Recorder en RM-Recorder, gaat perfect. Pluk wel eens streams en die worden netjes opgeslagen en dan kan ik er mee doen wat ik wil. Met River Past Audio Converter kan je dan het bestand naar mp3 omzetten. Beidde zijn als trail te downloaden, dus probeer het eens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen