Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb vandaag een nieuwe aston module gekocht (werkend in de winkel gezien), maar krijg hem niet aan de praat. Er staat "CI kaart word geinisialiseerd" op het scherm en meer gebeurt er niet. Ik heb een strong 4375. Met mijn ander modules (aston 1.03, viacces, irdeto) krijg ik deze mededeling niet en werken onmiddellijk. Dus denk ik module toch kapot, ben dan naar een vriend geweest en daar werkt hij onmiddellijk (op een humax, zoals in de winkel). Ligt dit aan de ontvanger? Ga in elk geval terug naar de winkel met toestel en al, maar als iemand een tip heeft zou ik het gegraag weten aangezien ik pas donderdag of vrijdag terug kan gaan.<BR>Alvast bedankt.

Geplaatst:

die module is niet kapot ,maar werkt niet <BR>op deze strong ontvanger.<BR>mischien wel wel andere software.....<BR>effe proberen.

Geplaatst:

Hallo<P>Zie je de cam wel in het cam-menu?.<BR>Zo niet stop hem eens in het andere slot<BR>en kijk goed of het knopje terug komt.<P>Tik 9999 in dan test hij de CI.<P>Laat even horen hoe het is afgelopen.<P>Groetjes Sjefke..

Geplaatst:

@jefke<BR>In het cam menu staat ook "inisialiseerd module", al in beide slots geprobeerd en de module zat er telkens goed in.<P>Zal eens een sofware update moeten doen, er zijn nog mensen die me dat hebben aangeraden.

Geplaatst:

@ sjefke<BR>9999 kan ik wel intikken, maar verder gebeurt er niets, dus ook niet de mededeling dat hij aan het testen is.

Geplaatst:

Hallo<P>Je moet wel 1.01 of hoger gebruiken<BR>anders werkt de aston 1.5 niet en<BR>liefst 1.02.<P>Groetjes Sjefke..

Geplaatst:

Misschien vergis ik me maar ik meen me te herinneren dat in de Strong 4375 geen Aston versie 1.05 werkt. Vandaar dat alle Strong eigenaren wilden ruilen tegen een Aston 1.03. Maar wellicht haal ik de Strong met een ander merk door de war.

Geplaatst:

Met de laatste software v1.01 datum januari 2001, staat op <A HREF="http://www.strongsat.com." TARGET=_blank>www.strongsat.com.</A> Lukt het wel. Zeker weten, dat is jouw probleem.<BR>Dus even kabeltje maken, software downloaden, en het werkt!!!!<P>Groeten,<P>Volgas<P>ps. ik maak geen fouten, ik bedenk alleen veel dingen die niet werken!!!!!<BR>BYE

Geplaatst:

alles werkt perfect nu, was de software versie van de ontvanger die het niet aan kon. Er steekt nu 1.02 in.<BR>Allen bedankt.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.