Gast Geplaatst: 29 september 2001 Geplaatst: 29 september 2001 Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een redcam 1.0 V478 application V1.02.<BR>Tot gisteren werkte hij prima in mijn AD3000IP in combinatie met een funcard.<BR>Gistermiddag verscheen plotseling de volgende melding op het scherm:<BR>VIACCESS test<BR>CA module<BR>Download process do not extract module until end<BR>Do not remove module<P>Ik liet dus de ontvanger op deze zender (SCT) staan, na een 10 tal minuten verscheen de volgende melding:<BR>Downloading data..<BR>Het download percentage liep op 19%, 39%, 59%, 79%, 97%<BR>Vervolgens kwam de melding:<BR>Validate download and test RSA, SHA<BR>Tot mijn schrik verscheen de volgende foutmelding: Download error number 12<BR>extract module and reinsert<P>Er restte mij niets anders dan dit te doen..<BR>Volgende melding verscheen:<BR>test signature RSA, SHA<BR>Weer een foutmelding: download error number 16<BR>En weer: extract en reinsert module<BR>Melding: download process do not extract module until end<BR>Vervolgens heb ik de ontvanger ruim 15uur op deze zender laten staan, er veranderde echter niets meer.<BR>Ontvanger uiteindelijk uitgeschakeld en op andere zender (geen viaccess) gezet en status van module bekeken, laat alleen zien dat een viaccess module geplaatst is verder niets te zien.<BR>Resultaat viaccess wordt niet meer gedecodeerd, na enkele seconden telkens weer melding download process do not extract enz.<P>Heeft iemand soortgelijke ervaringen of nog beter een oplossing voor dit probleem?
Gast Geplaatst: 29 september 2001 Geplaatst: 29 september 2001 heb je de module er uitgehaald nadat hijklaar was met download??want die van mij heeft zichzelf ook geupgrade naar v1.0 481<BR>daarna tuner even op standby en de module er even uit gehaald modukle er weer in en weer opnieuw laten opstarten.Gaf geen foutmeldingen en werkt perfect hier in de humax 5400<BR>grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 29 september 2001 Geplaatst: 29 september 2001 19sc001 bedankt voor de snelle reply,<P>Ik heb de module er pas uitgehaald en daarna weer terug gezet na de melding 'extract module and reinsert', die volgde op de foutmelding number 12.<BR>Daarna heb ik de module er nog een keer uitgehaald en weer teruggezet nadat foutmelding number 16, gevolgd door 'extract and reinsert module' verschenen was.<P>Zou er mischien een verminking van de data op kunnen zijn getreden tijdens de data download procedure?
Gast Geplaatst: 29 september 2001 Geplaatst: 29 september 2001 Hij kan verminkt zijn,dan rest 1 oplossing terug brengen. meestal doet een winkel daar niet zo moeilijk over omdat je hem sinds kort hebt.verhaal even uitleggen want je zal vast niet de enige zijn bij wie het grandioos verkeert gegaan is<BR>grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 29 september 2001 Geplaatst: 29 september 2001 19sc001,<P>bedankt voor je advies ik denk inderdaad dat ik maar eens contact moet opnemen met de zaak waar ik hem gekocht heb.
Aanbevolen berichten