SatDream Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Ik heb hier een PC compaq. Als ik hen aanzet gaat de power led knipperen verder gebeurt niks. Trouwens de ventilatie van de voeding gaat aan/uit en weer aan/uit ,de hele tijd. Wie o wie ? © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Tja, ik zou zeggen, probeer eens een andere voeding erin te hangen?
SatDream Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Geplaatst: 4 december 2005 Niet elke voeding past in een compaq moederboard. Ze hebben een apart stekker( 14 aderige ) © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Goed, ondanks dat Compaq dan wat afwijkt zal je toch iets moeten doen om dingen uit te sluiten. Dus probeer een soortgelijke pc te vinden met ook zo'n voeding. Het hoeft overigens niet aan de voeding te liggen. Het kan meerdere oorzaken hebben waardoor ie niet goed opstart. Kan van alles zijn. Het is bijzonder vervelend dat je geen universele spullen hebt, want dat maakt het wat makkelijker. Is het écht een Compaq moederbord? Of is het gewoon een MSI micro ATX bordje?
SatDream Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Geplaatst: 5 december 2005 Het is een compaq moederboard. © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
JohnnyBee Geplaatst: 5 december 2005 Geplaatst: 5 december 2005 Eerst alle kaarten verwijderen die in een slot zitten en zien wat hij dan doet....misschien is er een insteekkaart defect. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen