Dr. Humax Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Aangezien je in Stream Irdeto het volledige pakket kan bekijken zou ik hem in Seca uitschakelen. Dit kan je simpel doen door met het programma Secanix je eeprom uit te lezen, haal het vinkje bij unlocked weg, en je Astoncam ziet hem niet meer. Hiermee zouden jouw problemen opgelost moeten zijn. Als later het pakket in seca ook volledig werkt kan je hem altijd weer aanvinken.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Bedankt,<BR>nog even een aanvullende vraag: ik wil hetzelfde doen bij Irdeto maar dan voor het Ned. pakket, dus dit uitschakelen op mijn Alphacr. module. Ik het de Eeprom editter, weet jij of dit kan en hoe dit moet?<BR>groet<BR>JeteBe
Dr. Humax Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Bij Irdeto gaat dat ook simpel. Met EepromEdit 2.80 laad je gewoon je Hex of Bin.file(wat je gebruikt) en nult gewoon alles bij MC-NL staat bij mij op provider 7. Wel als je wat verandert altijd even je file saven. Toch nog een tip die ik al vele gegeven heb is, even op de site van Duwgati een kijkje te nemen want daar staan diverse editors in duidelijk nederlands uitgelegd. Voor de beginner ideaal om zich vertrouwd te maken met deze materie. Suc6
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Zou dit ook de oorzaak kunnen zijn dat met een fun_3_in_1 file op een gepatchte humax 5400 de cinefila zenders niet te krijgen zijn?
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 Ik heb een 2xCI ontv. (vhSat) met een Aston 1.05 en een Alphacrypt. Als ik de files van bijvoorbeeld stream laadt komen deze bestanden op beide CI's voor immers Stream staat op irdeto en op Seca. Dit levert steeds problemen op, kanalen blijven gecodeerd en bijv het sportkanaal geeft geen geluid.<P>Wat te doen?
Dr. Humax Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 @ loverkiss<P>Weet het niet zeker maar je zou met een editor het file kunnen bekijken en als ze allebei erop staan 1 van de 2 kunnen uitschakelen om te zien of dat werkt.
Aanbevolen berichten