Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik heb sinds enkele dagen een ASTON 1.03 cam die wanneer ze in de ontvanger zit zo ongeveer om de 14 seconden reset. Vanavond die van een vriend getest met hetzelfde probleem. Een oude 1.0 doet het wel goed.<BR>Cammetje dood ? Ze wordt nog wel herkend als een 1.03. Dan komt er alleen ASTON op en reset na enkele seconden. Iemand al iets gelijkaardigs megemaakt ?<BR> frown.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

hallo<P>met welke ontvanger gebeurt dit. ik had ook zo iets met mijn nokia 9600 ,als ik een piccard in deed met bepaalde files, terwijl<BR>die op een humax met aston 1,5 geen probleem gaven, doet die het resseten ook zonder kaart erin.

Geplaatst:

Cam probleem kun je weinig of niets aan doen, dan behalve een 1.05 aan te schaffen.<BR>De 1.05 heeft geen "hardware" fouten meer.<BR>De eerste generaties Aston 1.01 en 1.03 hebben in het verleden meer klachten opgeleverd. blush.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb beide modules getest in een Nokia 9600 en Humax 5400. Zelfs zonder kaart erin resetten beide cams. Rijp voor de schroothoop waarschijnlijk<P>Bedankt voor de info.

Geplaatst:

ik heb het zelfde gehad met enkele cam modules alsmaar initialiseren en reset geven <BR>weg gestuurd naar een duits bedrijf <BR>weer terug gehad na 5 weken was het nog zo <BR>dus ruim 50 dm achter de kar en nog niet goed dus pas op waar je hem naartoe stuurd voor reparatie <BR>sucses<BR>Hanny

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.