Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi alle<BR>Een vraagje is een irdeto ci 00.03<BR>ook te patchen dat ik er mee naar pr.m..re<BR>kan kijken en eventueel te gebruiken is voor de fun 3-1 .<BR>de groeten toonsat.

Geplaatst:

Volgens mij IS deze al eens gepatcht naar allcam, alleen een antieke versie. je zou dus zonder meer (met geldige kaart) naar premiere world moeten kunnen kijken. softwareversie 0.03 is volgens mij de allereerste patch die voor de irdeto ci beschikbaar kwam.<P>Je kan je ci natuurlijk voorzien van een nieuwe softwareversie. Freecam 2.17 is een aanrader. deze software accepteert ook DS-9 en Fun 3 in 1 kaartjes.<P>Wees er wel van doordrongen dat bij het omprogrammeren van je ci deze stuk kan gaan. Je ci kan dan wel worden gerepareerd, maar dit is een prijzige hobby, en je ci moet open, en dat is dus te zien.<P>Ik ga er verder vanuit dat we praten over een Irdeto CI module ZONDER de text "Any and all modifications prohibited and prosecutable" op de bovenzijde. Dit is nl. de euro irdeto ci, en hier is niets mee te doen. <P>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.