Gast Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 hoi..hoi.. Ik heb begin van de zomer een notebook voor een oom uit zuid amerika gekocht, omdat ze hier veel goedkoper zijn.Nu wil hij graag een spaanstalig toetsenbord kopen voor zijn notebook: de l10-144. Maar nu kan ik nergens een vinden, weet iemand waar ik evt. zo'n toetsenbord kan vinden? Of waar ik een lijst kan vinden met compatibele toetsenborden??? m.v.g. francis997
Ome Merde Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 weet iemand waar ik evt. zo'n toetsenbord kan vinden? alleen via PM aub, dit om reclame te voorkomen merDe deze ruimte is te huur
D.Quijote Geplaatst: 9 december 2005 Geplaatst: 9 december 2005 Een spaans toetsen bord is volgens mij ook een ( qwerty ) bord dus gelijk aan een nederlands bord alleen zit er een extra ñ toest op. En een paar leesteken extra zoals de ¿ en de ¡ gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
D.Quijote Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 trouwens ik zal wel een open deur intrappen maar ctrl/alt n = ñ hetzelfde voor de ? en de ! Maar je hebt ook een PM van mij van een bekend nederlands internet bedrijf die ook in spanje zit. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen