Gast Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 bij wie is deze link bekend en heeft hier ervaring mee [color:"red"] commerciële link verwijderd [/color] je zou hiet live voetbal en 2000+ kanalen kunnen kijken via de pc vooreenmalige kosten van 9,95 werkt dit of is het meer geldklopperij ik weet overigens niet of dit in het goede forum staat ik heb dit per fax ontvangen ??? kweet nie
Vl29 Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 het lijkt wel weer te mooi om waar te zijn...goede kwaliteit tv via peer to peer waarbij volgens hen nog niet eens een breedbandverbinding nodig is....zijn 40 nederlandse zenders beschikbaar en duuzenden buitenlandse stations voor 1-malig een tientje? weet het niet hoor... Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Gast Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 Het is een beetje jammer dat er op de pagina geen verdere info staat over wie ze zijn, en het blijft allemaal wat smoezelig. Gelukkig biedt het domain registery uitkomst (openbare informatie): registrant name:niels menko registrant organization:menko holding b.v registrant street1:wiggersbosweg 10 registrant city:oldenzaal registrant state/province:overijssel registrant postal code:7574 pc registrant country:nl registrant phone:+31.541662944 Niels Menko was voorheen directeur van Denda Holding b.v. en richt zich tegenwoordig met zijn eigen bedrijf op activiteiten buiten de mobile content markt. Ik ken het zelf absoluut niet, en ik zou maar eerst de kat uit de boom kijken hiermee. Misschien heb je iets aan deze info.
Ome Merde Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 er lopen diverse posts op s4a hierover, even de zoekmachine gebruiken dus. lijkt me ook zwaar illegaal, vandaar ook het bekende slotje. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten