Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er hier ook iemand ervaring mee, van een omgebouwde cam met Amon4.1 in de Echostar DSB9800???<p>Het schijnt te kunnen dat dan ook Premiere World

te zien is en of zelfs SECA-kanalen.<p>Kan iemand mij uitleggen welke files op wat voor een kaartje ik daarvoor nodig heb en misschien zelfs meer handelingen. confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb ook al van alles geprobeerd maar NOG GEEN BEELD MET DE 9800 confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb hier PW (zonder cinedom) en Seca lopen op mijn Echostar DSB9800 met amon 4.0 cor. voor de PW gebruik ik een GW met beamer file en voor de SECA de fun 3 in 1 files (humaxalternative). Heb hier met isvedit17 de ascii op 35 gezet een alle flag aangevinkt. Alleen bij cincinemas een de taquillas krijg ik nog de melding "smartcard niet geautoriseerd Code16" en op de k-kanalen alleen frans geluid maar verder werkt alles goed. Ga nu verder testen met de funcard. Zal mooi zijn als alles met een card kan.<p>Groetjes Regula

Geplaatst:

Ik heb de gewone software 1.8 NLD er inzitten. DVB is volgens mij alleen voor de Nokia. Ik denk wel dat de beperkingen het gevolg is van het ontbreken van DVB software, maar de beperkingen vallen op zich best mee. PW/ORF werken perfect, behalve de cinedom kanalen. Had zelfs niet verwacht dat er SECA op zal lopen. En het wisselen van GW naar funcard gaat ook goed. Zelfs denk ik dat het aan de programmiering van de funcard ligt dat de taquilla's het niet doen, maar het ging mij hoofdzakelijk om de PW/ORF. Ik heb trouwens de hoop opgegeven dat ik alles op een fun 3 in 1 kan ontvangen. Misschien dat ik het nog met een silvercard en DS9 file ga probeeren.

Ik heb dus behalve de cam ombouw verder niks veranderd an de ontvanger.

Geplaatst:

@regi,<p>heb jouw advies opgevolgd, en satbandit junior om info gevraagd, en ook gekregen. Hij heeft het echter over dat er dvb2000 op de doos moet lopen. Hoe heb jij dat opgelost?? Of zijn de door jouw beschreven beperkingen juist het gevolg van het feit dat ook jij nog de originele oeroude software op de doos hebt draaien?<p>Sory, ik heb net een kwartier geleden ook een andere topic met dit onderwerp in de nokia hoek gepost, daarna zag ik pas deze staan. blush.gif" border="0 <p>groet,<p>Jan Ty

Geplaatst:

ik heb het ook een beetje aan het lopen PW / orf oké, nog geen seca .

mijn ontvangergeg.

DSB9800 Versie ; S7340-L5004-B1

Loader Versie ; 1.0a

SW Versie ; 1.6 Ned

CAM Versie ; lSas4

gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Echostar dsb9800<p>Versie S7340-L5004-B1

Loader 1.0a

SW versie 1.5.5 ned<p>Amon 4 ,en 4.1 Cam wordt niet herkend..<p>Dus het werkt niet<p>Heeft iemand een goede tip?????<p>Ik zie dat bij bovenstaande topics nieuwere software in de ontvanger zit.<p>Hoe kom ik eventueel aan andere software en hoe krijg ik dat in de ontvanger..<p>

Vriendelijke groet audi 80 jannie

Geplaatst:

jannie ;

software heb ik ( nog ) niet gevonden , maar ik stuur je via pm wel vast een handleiding

gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.