Gast Geplaatst: 3 november 2001 Geplaatst: 3 november 2001 Vraagje... Ik heb een Micronik 1200 (Groen display) en wil mijn Irdeto cam ombouwen (Chip omwisselen) naar een Allcam. Welke configuratie werkt? Amon 2.x/4.x of alleen de Allcam?? Is het niet zo dat de Amon alleen werkt met de 3 in 1? Ps. Heb er ook een CI Aston 1.5 in zitten.<p>Alvast bedankt!!
Gast Geplaatst: 3 november 2001 Geplaatst: 3 november 2001 Hallo<p>Een irdeto cam ombouwen werkt alleen in een nokia.<p>Jou aston 1.5 kan je niet omproggen naar 3 in 1.<p>In jou geval kan je alleen nog proberen om een irdeto CI 4.6 of 4.7 op de kop te tikken, die kan je wel omproggen naar 3 in 1, maar pas op daar wordt de hoofdprijs voor gevraagd.<p>Groetjes Sjefke..<p>[ 03-11-2001: Bericht gewijzigd door: sjefke ]</p>
Gast Geplaatst: 3 november 2001 Geplaatst: 3 november 2001 Sjefke,<p>De aston is okay .. maar mijn probleem is dat mijn Irdeto cam geen Allcam is.. wat ik van duitse sites begreep is dat de ombouw van deze cam naar Allcam ook werkt op een Micronik maar of de Amon software ook ondersteund wordt weet ik dus niet.<p>Maar Allcam werkt geloof ik wel.<p>Bedankt!
Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 @Asp,<p>Dat ombouwen van je Irdeto Cam tbv. je Micronik zou ik ten zeerste afraden. Ten eerste het zal nooit en te nimmer werken in je Micro en ten tweede zal het weggegooid geld zijn. Lees ook eens deze topic na ; http://www.sat4all.com/nl_ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=19&t=000546<p>en alles wordt je meteen duidelijker (spreek ook uit eigen ervaring).
trust Geplaatst: 8 november 2001 Geplaatst: 8 november 2001 voor sjefke e Allsas 4a cam werkt met succes in mijn echostar DSB 9800 - PW / orf op Beamer file , en niet alleen bij mij. Ik weet er zeker nog één gr trust Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten