Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<p>Als je heden een nieuwe irdeto CI module koopt is deze dan nog om te proggen naar freecam zodat je de 3 in 1 files kan gebruiken, of zijn zulke modules niet meer verkrijgbaar. Ben helaas niet zo op de hoogte over dit onderwerp.<p>Stefke.

Geplaatst:

Je kan van de nieuwe euro cim ook nog steeds een allcam (alphacrypt) maken. dat was het goede nieuws.

Het slechte nieuws is dat je de cim wel moet opereren, de flash eruit moet solderen, en deze met een epromprogrammer moet omprogrammeren. Hierna moet je de flash eprom weer in de cim zien te solderen, en deze dichtplakken.

veel succes dus.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

@stefke,<p>Alleen van een oud model kun je freecam maken.<p>Slechts tweedehands of via enkele onlineshops

te verkrijgen.<p>Houd wel rekening met een stevig prijske ! shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0 <p>Met vriendelijke groeten,<p>sattaz

Geplaatst:

Waar kan ik de informatie vinden over die hardware-patch?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Als je bedoelt de epromfile, deze zwerft wel op internet. de flasheprom is te koop bij bv. display.<p>verder is er weinig tot geen info beschikbaar. Dat lijkt me ook niet nodig. cim openmaken, oude flash eruit solderen, nieuwe geprogde erinsolderen, cim weer dichtmaken, klaar.<p>duidelijk dat een zeer vaste hand, goed soldeer en desoldeergereedschap, een epromprogrammer met adapter voor deze eproms, enige kennis van electronica, en een grote dosis gezonde hollandse lef voorhanden zijn.<p>Er zit in de euro cim maar 1 eprom, dus dat kan gelukkig niet missen.<p>Kan je de file nou echt niet vinden dan kan ik je deze wel mailen (staat nog op mijn hdd).

Hoor het wel

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.