Gast Geplaatst: 8 november 2001 Geplaatst: 8 november 2001 Beste Techneuten, ik heb een Irdata access cammodule die tot vorige week alle kanalen van P/W doorgaf; van het ene op andere moment vielen er een paar zenders van P/W uit; de rest doet het nog en ook N.L is geen probleem. Wie weet hoe het komt en hoe te herstellen? Alvast bedankt! Merkel
Moderator Matchless Geplaatst: 9 november 2001 Moderator Geplaatst: 9 november 2001 key's niet meer up to date? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 Hi Matchless, dat vermoed ik ook maar hoe krijg ik de juiste weer op de module ( er zit geen kaartje in! ). Een kaartje kan ik laden maar hoe laad ik een module??? Groetjes!
Dr. Humax Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 @ merkel Je zegt dat je een Irdetocam hebt. Maar wat voor decoder en type gebruik je?
Gast Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 Hallo Dokter Humax, de Ird*to access module werkt in een Echostar 3000IP waar tevens een Seca Module in werkt. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik de nieuwe key's in die module moet laden. Waarschijnlijk zijn 2 weken terug de key's voor een deel van P/W veranderd en heeft mijn module die maar voor een deel opgepakt ( ik zeg maar wat want techniek is niet mijn sterkste kant )! Wie biedt Hulp? Merkel
Dr. Humax Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 Oke Merkel,<p>als het goed bedoel je deze decoder: ECHOSTAR AD-3000IP VIACCESS Digital/analogue Satellite-Receiver with embedded Viaccess, 2 CI and integrated Positioner.<p>Dus met 2 CI cam ingangen en je hebt dus Irdeto en Seca cam erbij, zeg jezelf. En in die Irdeto CI cam moet dus een kaart zitten want anders heb jij geen beeld van Premiere kanalen. Jij zegt " NL is geen probleem " maar die kan het ook via de Seca cam beeld geven. Dus kijk nog maar eens of er toch niet een kaartje in die Irdetocam zit en naar gelang wat voor type kaart erin zit, updaten met een nieuw kaartfile(ACS 1.2 is Multichoice kaart of Goldwaferkaart etc.). Het duitse pakket heeft 2 weken geleden inderdaad een update op key 10 gegeven. Misschien dat iemand die deze decoder heeft er nog wat aan kan toevoegen of verbeteren. Tot slot nog een link waar deze decoder getest word. http://www.tele-satellite.com/TSI/ECHOSTAR_AD-3000IP_VIACCESS/index3.shtml
Gast Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 Hi Dokter, De receiver is juist; nee er zit geen kaartje in, dat is het hem juist. Het is een Ird*t* Access module waarop blijkbaar de key's geladen zijn zodat hij zonder Goldkaart werkt. Uiteraard heb ik alles uitgetest zonder de Seca module erin anders pakt hij die codering! Nog even: Op die module kon ik 2 weken terug alle Nederlandse zenders ontvangen incl.+, zonder 16:9 en Cinecin. en het P/W totaalpakket. Nu nog maar Nederl. en gedeeltelijk P/W. B.v. Starkino,SF en Actie doen het niet meer! Groetjes
Dr. Humax Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 Dan weet ik het ook zo gauw niet meer Merkel. Als laatste optie zou je misschien in je Irdetocam menu kunnen kijken en misschien via die optie de keys handmatig kunnen updaten. Als er geen kaartje inzit lijkt dit de enige logische optie.
Gast Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 Ik ga het proberen; toch bedankt voor je moeite! Merkel
Gast Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 Sterker nog: wanneer ik op conditional access druk komt er inderdaad een mogelijkheid om de key's opnieuw in te geven; kun je me ook nog helpen aan het providernummer en welke veranderde key's ik moet ingeven en eventueel een linkje waar ik op moet letten? Alvast bedankt, Merkel
Dr. Humax Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 Aha, dus nu heb je dus toch de oplossing. Dacht al dat het zoiets moest zijn. Met een beetje logisch nadenken kom je er wel Merkel. Zal je een PM sturen.(Op dit board mogen nooit " Keys " geplaatst worden) Laat op het board nog even weten of alles het weer doet!
Gast Geplaatst: 9 november 2001 Geplaatst: 9 november 2001 Humaxje het werkt; heel hartelijk bedankt. Je doet je voorletters eer aan. Merkel
Aanbevolen berichten