Ome Merde Geplaatst: 9 december 2005 Geplaatst: 9 december 2005 je moet de WGA-update installeren, als hieruit blijkt dat je Windows-versie niet meer kan updaten (validatie mislukt) dan heb je te maken met een illegale key. zoals Ozzo al zei, een officiële versie aanschaffen en updaten maar weer. klik ook hier merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 heren allemaal bedankt, voor jullie reaktie en hulp. IK heb via een student orginele xp en sp2 cd besteld voor maar 17,50, dankzij de tip van thomas2000 groeten abdell,
Gast Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Kijk,dat met SP2 is wel te omzeilen hoor daar niet van,het staat zelfs op de site van Microsoft hoe het moet,heb het zelfs ergens uitgeprint.Dit probleem komt niet alleen met illegale versies voor maar ook als je een corporate versie hebt,tenminste dat was bij mij het probleem nadat ik moest herinstalleren.Beste wat je kunt doen is het bestand waarin activeringscode zit in windows, kopieren op diskette of stick en dan na bv een herinstallatie van de boel,terugkopieren naar desbetreffende plek in windows bestand en dan hoef je niet allerlei toeren te gaan uithalen om sp2 te downloaden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen