Ga naar inhoud


Drtic's ondertiteling hoe


Gast heineken

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wel bij mij, als ik op exit druk op mijn afstandbediening dan krijg ik het menu help. druk ik op ok, dan starten of pauzeer ik de ondertitels. Alle andere knoppen werke ook niet om eruit te geraken. Heb alles al geprobeerd..., maar tevergeefs.

 

Is er geen versie beschikbaar van dr Tic voor DM500 ?

DB500 S

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ JVBO, ik heb wel een DM7020, dus weet niet of dat de bediening hetzelfde is, maar als ik op de " exit" druk, krijg ik bovenaan mijn scherm een keuze-menu om Drtic te verlaten. Maar, als ik mijn tv-beeld op 16:9 heb staan, zie ik het niet staan. De eerste keer, dat ik Drtic gebruikte, heb ik ook wat gesukkeld, totdat ik mijn tv-beeld op 4:3 veranderde.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het keuzemenu bovenaan. Daarin staat press ok to start en lame to exit. Als ik dan op exit duw verschijnt het helpmenu. De enige manier die werkt is achteraan mijn DB de stroom uittrekken en herstarten. Dan geraak ik uit Dr Tic. Maar het is niet echt goed voor apparaat. Ik heb al verschillende keren gehad dat hij zo geblokkeerd geraakte of de kleuren verwenen, en er lijnen op het scherm verschenen. Dan nog maar eens stroom onderbreken, en opgelosd... Maar toch erg omslachtig om het programma te onderbreken .

Niemand een beter idee om met een DB500 DrTic correct af te sluiten. Lame staat niet op afstandsbediening, en druk ik op exit dan kom ik in het help menu terecht.

DB500 S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...