Gast Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 Ik zie in een ander topic dat er problemen zijn bij sneeuw maar ik heb het al bij regen. Het beeld wordt eerst blokkerig (nieuw nederlands woord) dan even streperig en dan zwart. Zodra de bui over is komt het beeld weer terug. Ik heb al een plastic zak over de LNB gedaan maar dat hielp niet. Wie heeft er nog tips? We hebben de schotel om de Noorse TV te ontvangen.
joop905 Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 Wat voor maat schotel! Ben bang dat de schotel beter uitrichten moet worden hier met 88 cm Triax Regen of sneeuw nooit problemen
Gast Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 Ik neem aan, dat je de sat Thor bedoelt. Als het signaal al wegvalt met een beetje regen, dan kan er van alles niet goed zijn: (zie het als checklist) 1. te kleine schotel of ongevoelige LNB 2. niet optimaal afgestelde schotel en/of LNB
1pm Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 Tja kan meerdere oorzaken hebben geef eens wat meer info welke installatie je hebt ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 We hebben een Archsat schotel van 82 cm met een enkele brain Lnb. Normaal is de ontvangst uitstekend ook teletext.
joop905 Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 een Archsat schotel van 82 cm moet geen probleem op leveren met wat regen
MR_B Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 Citaat: Ik zie in een ander topic dat er problemen zijn bij sneeuw maar ik heb het al bij regen. Het beeld wordt eerst blokkerig (nieuw nederlands woord) dan even streperig en dan zwart. Zodra de bui over is komt het beeld weer terug. Ik heb al een plastic zak over de LNB gedaan maar dat hielp niet. Wie heeft er nog tips? We hebben de schotel om de Noorse TV te ontvangen. als je schotel niet goed op het brandpunt staat heb je weinig regen reserve ! Dus schotel professioneel [laten] uitrichten. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen