Gast Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 Ik heb een dolby suround set van philips de FR976. Nou is het probleem als ik hem wat harder zet en er komt wat harder geluid valt hij uit denk in protectie valt in standby. Dan zet ik hem uit en aan en doet hij het weer. Moet hem dan wel iets zachter draaien anders valt hij weer uit. Ik dacht eerst te wijnig koeling anders gezet geen resultaat open gemaakt en schoon gemaakt zat geen stof niks in. Zou iemand weten wat dit kan zijn onderdelen is geen probleem werk in het onderdelen magazijn van philips. Maar het er in zetten zal moeilijker worden. Ik woon in eindhoven. Heb je ook wat spullen nodig pm me.
Steve Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 er zitten in dit app 2 grote ic`s volgens mij(stk495 en stk496)gemonteerd tegen een koelplaat.een daarvan is voor de surround (de 496 volgens mij)soldeer deze los en kijk wat de versterker doet op de boxen L en R gaat hij nog steeds in protectie ?soldeer het ic weer er in en soldeer dan het andere ic los . controleer ook of de fout ook op treed als je alleen een koptelefoon gebruikt
arnoldl Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 heb je geen twee speakers op een uitgang aangesloten , of niet bijpassende speakers??? grtx , arnold
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen