Gast Geplaatst: 11 november 2001 Geplaatst: 11 november 2001 Hoi, ik heb een Hum 5400 met een via.cam 477. Weet iemand de transponder voor een update. Eerder werd op het board gemeld (september) dat deze update kon worden opgehaald op de hotbird Paris Premiere of Abu Dabi. Op deze transponder echter geen succes.
jack84 Geplaatst: 23 november 2001 Geplaatst: 23 november 2001 Dat zijn wel de goede kanalen Paris Premiere Het is mij ook gelukt. Misschien met wat meer geduld, Een nachtje aan laten staan. Wel de kaart uit je ci halen. Dreambox 8000 !!! sateliet blijft een leuke hobby!!!
Gast Geplaatst: 24 november 2001 Geplaatst: 24 november 2001 bedankt het is gelukt. De cam heeft de update maar het volgende probleem is dat als de ontvanger is uitgezet en vervolgens weer is aangezet, de cam de kaart niet meer herkend. Na een paar keer op en neer te zijn gegaan met de kaart, gaat de cam initaliseren en kan deze de kaart weer lezen. Dit moet iedere keer worden herhaald wanneer de ontvanger op standby is geweest. De hex die ik gebruik zijn de Baracuda files.
Aanbevolen berichten