Gast Thijzel Geplaatst: 8 december 2005 Delen Geplaatst: 8 december 2005 Zap net over één en zie een stilstaand beeld, zo af en toe knippert het beeld naar grijs. Schijnbaar wordt er gewerkt of is er een storing?, de andere zender op de zelfde transponder werken. De EPG informatie laat in ieder geval niet meer het stilstaande EPG beeld van cartoon network zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Thijzel Geplaatst: 8 december 2005 Delen Geplaatst: 8 december 2005 En hij doet het weer, EPG informatie is weer aangepast er staat nu: "12:00 Geen info." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 december 2005 Delen Geplaatst: 8 december 2005 goh.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fredo Geplaatst: 8 december 2005 Delen Geplaatst: 8 december 2005 kijk eens op je lnb is nu alle vogel poep er af gedropen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Thijzel Geplaatst: 8 december 2005 Delen Geplaatst: 8 december 2005 Citaat: kijk eens op je lnb is nu alle vogel poep er af gedropen Waarom zou ik schrijven dat zenders op de zelfde transponder het nog steeds doen? Buiten dat is er degelijk iets veranderd op één het Cartoon network EPG is er af en heeft plaats gemaakt voor de gebruikelijke EPG informatie wanneer deze niet aanwezig is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
trust Geplaatst: 8 december 2005 Delen Geplaatst: 8 december 2005 Welk kanaal is bij jou één ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Thijzel Geplaatst: 8 december 2005 Delen Geplaatst: 8 december 2005 Citaat: Welk kanaal is bij jou één ? Precies zoals ik het zeg één (voormalige BRT1) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
spongebob Geplaatst: 8 december 2005 Delen Geplaatst: 8 december 2005 ik kan je bevindingen bijtreden, Thijzel: de EPG-informatie is hier ook veranderd van CartoonNetwork naar 'geen info'. Hopelijk schieten ze snel ook canvas de sat op! dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SatCase Geplaatst: 8 december 2005 Delen Geplaatst: 8 december 2005 Volgens mij moet je kanaal even recupureren, had ik ook last van, is nu weer goed ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen